ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 jeg har den rosa til GHD. vanvittig god:):) koster litt men verdt hver ei krone;)
klg,2 boys now:) Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 jeg har ei billig ei fra elkjøp(500kr)tragisk.hvis du har litt vanskelig hår og ser du har hatt ghd så tror jeg nok at du vil bli fornøyd med ei billig tang..desverre..evt se om du finner ei ny på nett.har fudge tenger på jobb de er helt greie
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 BabyLiss et eller annet..Svart liten en. Rimelig. 2-300 kr eller noe sånt. Funker fint )
Sofia <3 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2009 Var super fornøyd med GHD tanga men har ikke spes vanskelig eller tykt hår, så kanskje jeg kunne klart meg med ei sånn billig tang...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har i utgangspunktet "rett" har som det blir fall i/bølger når det blir fuktig. Skulderlangt hvis det har noe å si for hva man bør kjøpe. Ikke tykt hår, men massemasse tynne hår, så håret "ser" tykt ut.
stjernestøv<3bella Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 hehe.. jeg har skikkelig super masse krøller (nesten afro tendenser!!) og bruker en som jeg kjøpte på vita av alle steder til 500 kroner.. og den funker super bra, får helt rett hår av den :-)
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 OBH nordica - aner ikke hva modellen heter, men den er rød og fantastisk god!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå