Gå til innhold

Bim-treff i Arendal uke 6?


Faslis

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt slik en dreven "bim-innlegger", så kjører på. Finnes det noen kaffe-, te-, brustørste, eller bare tørste, og ikke minst pratesjuke gravide som er klar for kafé til uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søte fru

Jeg er jo alltid pratsjuk, og synes jo bare vi må kjøre på med bim-suksessen :)

..-er ledig onsdag og torsdag ettermiddag/kveld, så hvis dette er dager som kan passe for dere andre, så er jeg selvfølgelig med.

 

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

Jeg er alene med jentungen hele uken, men er mulig jeg kan få barnevakt på torsdag kveld, ellers kan jeg oså på fredag.

Marianne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Og takk for sist. Det var veldig koselig :-)

For meg passer det alle ettermiddager/kvelder unntatt fredag-søndag.

 

Marte

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg er kjempeklar for bim-treff, kunne ikke sist... Har kun ting på mandagskveldene med jentene mine, så resten av uken er jeg klar :)

 

Bare si hvor og når, og om det er noen i fra Grimstad som vil samkjøre/sitte på med meg så har jeg plass i bilen :)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen... om det ikke er helt umulig...passer det for alle på onsdagen? Har ei venninne som selvfølgelig har invitert til jentekveld på torsdagen..... måtte bare spørre :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvis vi kan si i seks tiden på onsdag, så kan jeg få det til, må på personalmøte klokka åtte, men det er jo i byen så da kan jeg jo bare stikke. Har alikevel barnevakt da, så hun kan sikkert komme et par timer tidligere:-)

Hadde jo vært koslig å fått med alle som vil denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, vi må prøve få med de som ikke har kunnet tidligere også. Skal vi si onsdag kl.18 da !?!

Synes dere det var greit på Lindvedske, eller er det noen som vil komme opp med noe kreativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Er passe godt kjent i arendal, men "lindveske" vet jeg ikke hvor er... Kan noen skrive en liten grei veibeskrivelse dit... blir jo kjempekoselig med treff :)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk... :)

 

Da møter jeg opp der imorgen til kl. 18.00...dersom det ikke kommer noe innlegg i løpet av morgendagen om at det ikke blir noe av...

 

Gleder meg :)

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:(:(:(:(

 

 

...sent ute, får ikke kommet meg av sted...dumme bil... håper dere får kost dere ikveld allesammen, skitt og...hadde gledet meg sånn..

 

 

-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...