Gå til innhold

Mammaklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen her inne som har noen store mamma klær?

Jeg legger på meg masse å kjøpt en del som jeg har vokst igjennom, å jeg har ikke så god råd til å kjøpe nytt .

Jeg er 1.67. veier nå 86kg, bruker str 44 i gensere å 46 i buker,vil ha stretch, for alt som sitter etter er vondt!! hehe :-)

Jeg var str 42 før j ble gravid, nå bare eser jeg ut.

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,,

Jeg handler alt på stormoten jeg da i oslo er det zizzi eller andre butikker det er kjempe fine og kan brukes etterpå oxo...

Må jo ikke være mammaklær

Skrevet

Huff da, du har økt mye i vekt, selv om dette er veldig individuelt. Kanskje du bør kontakte lege eller helsesøster for å få noen gode råd for tiden fremover. Uansett, H&M har mammaklær opp til størrelse 48/XL, samt at de har en egen BiB kolleksjon med størresler opp til 54, så skulle være nok å velge i der. Lykke til!

Skrevet

Jeg veide mellom 78 (166cm) før jeg ble gravid og brukte str 40 i stretch og 42 i vanlig. Jeg er i uke 28 i morgen og hopper da over til 3. trimester. Har gått opp 9 kg til nå og veier 87.

Jordmor og lege sier jeg følger en fin vektkurve, så jeg er fornøyd. Hadde det på samme måte med førstemann også.

Jeg brukte mitt tøy helt frem til uke 12. Da kjøpte jeg meg ei stretch mammabukse i str 42 og den passer fremdeles (er jo strekk i den) og har et par mammatopper jeg kjøpte også som jeg bruker itilegg til mine egne topper.

De aller fleste mammatøy butikker har klær som passer deg som er like høy som meg og veier ca det samme. Jeg har ikke problemer med å finne rett størrelse i noen av disse butikkene.

Jeg har foresten ei svart treningsbukse med kjempe høyt liv (ser ut som mammabukse) som jeg bestillte på nettet fra H&M blandt sportsklærne der. Den er heeeeeelt himmelsk!!! Behagelig å ha på seg og man kan fint gå med den ute blandt folk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...