celodi Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Så langt har vi ikke tenkt enda her i huset.. Skal straks spise frokost her=) Snuppa skal i bursdag,så skal vi bort på besøk i 4 halv 5 tiden,så blir litt sen middag på oss i dag.. Kanskje lasagne med salat og baguetter..
*vips* Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Svin indrefilet med fløtegratinerte poteter,og grønnsaker kjøttkaker, kokte poteter og grønnsaker lasagne, salat og baguetter gryterett, ris, salat og bguetter kyllingfilet, poteter og grønnsaker macaronette stroganoff kjøttboller, potetmos og grønnsaker svine/ostesnitsel, ris/pommes frites og salat spaghetti og kjøttdeig laksefilet, fløtegatinerte poteter og grønnsaker fiskegrateng, kokte poteter og grønnsaker Det var det jeg kom på i farta....:-)
Midtpunktene mine og meg Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Lurer på om det blir hjemmelaget pizza, hvis vi har noe å ha på. Tror jeg har en kyllingkjøttdeig, og kjøttboller av kylling og kalkun, en pose pizzafyll.mais osv....så det blir kanskje godt???? eller?litt usikker. egentlig skulle vi ha fiskekaker, men min kjære er fyllesyk, så det er nok ikke det som frister mest:s og det skjønner jeg jo...... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå