TreHjerter Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 gubben har nettop stått opp, jeg sovna med minstemann igår ved 8 tida, og sto opp litt over 6 idag til et BOMBA kjøkken og en halvsjuskete stue. Etter å ha sittet en 10 min foran dataen, tatt seg en runde rundt i huset kommer han nå og spør om han skal hjelpe meg med noe!!! HJELPE MEG MED NOE??? Han kunne jo gjerne gå løs på kjøkkenet, (noe han burde ha gjort igår, etter at jeg hadde laget middag, ryddet av bordet, skifta bæsjebleier og vaska bæsjeklær opp og i mente, bada og lagt unger osv), men det IKKE å "hjelpe meg med noe"!!! Grrrrrrr *gravidhormoner spruter ut av ørene*
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Skjønte ikke helt dette jeg.. Hehe.. Men.. jeg skjønner at hormonene kan gå i surr i graviditeten og at vi kan overreagere.. =) Han spør jo om han kan hjelpe til med noe.. Så si at kjøkkenet trengs og ryddes da vet du..
TreHjerter Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Hehe... Det jeg mente var at å gjøre husarbeid ikke er å "hjelpe meg", det er å gjøre det man ser bør gjøres, det er ikke mitt ansvar/jobb alene hvor alt han evt gjør er å "hjelpe meg", -det er å ta sin del. Så når jeg gjorde ALT bortsett fra oppvasken igår, så synes jeg ikke det er å "hjelpe meg med noe" om han går løs på den nå... "Hjelpe meg", det er å ta av meg støvlettene når jeg pga bekkenet ikke klarer å få dem av meg selv f.eks....
juhuuuu Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Skjønner poenget ditt, men synes nå du har en bra mann som ser at du holder på i huset og gjerne vil bidra!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Skjønner poenget ditt.. Men se lyst på det at han vil "hjelpe" til og dra nytte av det.. hehe.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå