På`an igjen...har født... Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Heldigvis spyr jeg ikke men hele dagen er jeg tung i hodet, svimmel og kvalm. Føles akkurat som man er fyllesyk. Men men....det gikk over i uke 14 sist så da er det halvveis nå
Nangiliama Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Ja! Jeg brukte akkurat den forklaringen ovenfor noen venner som var på besøk i går. Det er akkurat som å ha en skikkelig hangover! Kvalm og sulten på en gang, sliten i hodet og alt sammen..
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Ja :-) Egentlig ganske urettferdig.... Hihi
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 jepp! føler at jeg har vært på en tredagers fyllekule uten søvn;-( jaja, det er jo for noe godt;-)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Haha - slik har jeg det også! Føler meg nesten litt snytt :-D Menmen, det er en tid for alt ,-)
☆chiquita☆ Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Veldig god beskrivelse på hvordan jeg også føler meg om dagen :-)
Sweet Georgia Brown Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Tänk att det det är så käckt att vara gravid. Det är billigt att vara ute med kompisarna, en helkväll med munkholm för runt hundralappen, och dessutom en präktig bakrus dagen därpå... Man kan vara poppis och köra också. Full packe! Ikke måte på!
Lille jente Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Jeg og følte meg fyllasyk. Er egentlig i uke 15 nå, men da jeg var i første trimester følte jeg meg småkvalm og hadde hodepine. Det gikk over i uke 11-12. Kastet aldri opp, så var jo utrolig heldig. Men det er jo ubehagelig. Nå er jeg bare svimmel og har hodepine innimellom, ellers er formen tipp topp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå