Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei. Jeg og han har 3 barn sammen. Har kjent han i 7 år,og fikk følelsa fra dag 1. Han hadde da dame så vi ble enig at det var bare sex. Og sånn fortsatte d da. Må legge til at det var greit for hun dama at vi hadde sex, pussi nok. Ble slutt mellom de. Vi har enda litt sex, han har hadt noen små forhold og da var det stopp da,men han har altid kommet tilbake til meg. Jeg har blitt helt ødlagt av dette. Jeg blir ikke kvitt de følelsan for han. Jeg må jo se han iom vi har barn i lag. Trur jeg har blitt psykisk sjalu, er redd for at han får ny dame og de får barn i lag. Det trur jeg ikke jeg takler. Tenker på det hver dag,og er mye deprimert. Får ikke de tankene ut av hodet, forestille meg han sammen med ei annen,hun blir gravid osv. Var ikke lenge siden vi fikk baby sammens da. Han har 5 unger til sammen. Men likevel,han kan jo få fler han, med evnt ny dame. Treffer ingen andre jeg kan tenke på eller. Kordan bli kvitt følelsan og depresjon?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Har dere fått 3 barn sammen uten å være sammen?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Så dere har aldri vært kjærester? Bare hatt sex som har resultert i 3 barn? Jeg har forresten ingen gode råd.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Nei aldri vært sammen. Tror ikke han vil ha noe forhold med meg. Men han må vel være litt gla i meg, iom vi har hatt det så lenge. Eller?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Hvis denne mannen fremdeles ikke vil være sammen med deg etter 3 (!) barn, da er det bare å komme seg videre! Han er sikkert glad i deg, men han er helt tydelig ikke interessert i å dele livet sitt med deg. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Vet, men aner ikke hvordan komme videre.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 ok..unnskyld meg.du må være mildt sagt naiv og en smule dum hvis du ikke skjønner at denne mannen overhodet ikke er interessert i å ha noe forhold til deg!å sannsyneligvis aldri har hatt det heller. dette er jo helt tragisk å lese! Hvis du har litt vett så tar du å kutter han ut snarest.for din og ungene sin del. det kommer aldri til å forandre seg mellom dere,da hadde det gjordt det for mange år siden. Det blir tungt en liten stund,men det går over!Ingen mann som behandler deg dårlig er til å grine over og kaste bort energi på! det finnes masse andre snille mannfolk der ute som vil behandle deg med den respekten du fortjener.Jeg lover! ikke meningen å være streng,men noen ganger trenger en å få høre litt sannhet! Han virker som en uannsvarlig,barnslig tulling! Vis at du er sterk nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå