Gå til innhold

Har dama stil eller virker hun litt dum og deilig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tone D Åberge?

Synes hun er flott..men litt mindre smart??

Spiller på utseende og det er jo smart. men enkelte utalelser er til å bli flau over på hennes vegner. Tror typen hennes på 35 må være endel barnslig ihvertfall!!

Søt jente ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er kjempeflott!! Og skulle ønske jeg var så velformet at jeg kunne ha gått med en tilsvarende kjole som hun hadde på seg i går. Den var virkelig lekker...

Hun er jo bare 20 år, men vokser seg mere moden med tiden. Men synes uansett ikke at hun virker helt blåst.

Skrevet

Lite smart. Har lenge trodd at det var at hun var så ung. Men det der ikke ut som hun blir klokere med årene. Hun er veldig pen, men veldig dum.... stakkar.

Skrevet

Før jeg leste innlegget bare visste jeg at det var henne det var snakk om;-)

Ja, hun er pen og ja hun er dum. Spiller kun på utseendet, og man ser at hun gjør seg til hele tiden. Finnes mange andre flotte artister som ikke oppfører seg sånn. Får helt fnatt av å se på henne!

Skrevet

Hun bør ihvertfall roe litt ned. For søte jenter som blir litt for klar over at de er det..kan fort miste popularitet. Hunnhar wenke Myre som idol men er nok ikke så smart. Hun har alltid vært pen og intelligent uten å gjøre seg til!

Synd når flotte jenetr må vise seg i bare trusen i musikkvideoer for å føle at produktet er bra. Søte jenter trenger jo ikke det.

Skrevet

Janteloven lyder slik:

Du skal ikke tro at du er noe.

Du skal ikke tro at du er like så meget som oss.

Du skal ikke tro du er klokere enn oss.

Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss.

Du skal ikke tro du vet mere enn oss.

Du skal ikke tro du er mere enn oss.

Du skal ikke tro at du duger til noe.

Du skal ikke le av oss.

Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg.

Du skal ikke tro at du kan lære oss noe.

Skrevet

Synes hun er ei flott jente jeg. Og dum? Vet ikke, kjenner henne ikke. Men dere var vel heller ikke verdens smarteste og erfarne som 20-åringer? La henne modnes i eget tempo.

Skrevet

noen som er litt missunelig her eller?

Skrevet

Ærlig talt-ho er da både pen og komplett normal når de kommer til iq.Snakkom å være misunnelige å lete med lykt etter feil-er de nødvendig å være så smålige-dere som er misunnelige på ho altså!!!!

Skrevet

hmmm... rart, men jeg tenkte at en må da være litt smart, når en bruker det en har og tjener bra med penger på det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...