beautiful Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Samboer og jeg skal flytte fra hverandre, men ikke selge huset enda..han tjener mye mer enn meg da jeg har vært hjemme med barna 2 dager i uken de siste år..Meningen er at vi skal se an et halvt-1 års tid før vi gjør noe som helst med huse, og da vil jeg at den som må flytte nå uansett ikke skal lide noe økonomisk med tanke på den som blir i huset...litt innviklet forklart det her....bør man skrive en slags avtale, og hva/hvor mye bør den evnt. inneholde?
D.Duck Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 http://www.jussformidlingen.no/ Gratis juss hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå