Gå til innhold

Er det noen advokater her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg skal flytte fra hverandre, men ikke selge huset enda..han tjener mye mer enn meg da jeg har vært hjemme med barna 2 dager i uken de siste år..Meningen er at vi skal se an et halvt-1 års tid før vi gjør noe som helst med huse, og da vil jeg at den som må flytte nå uansett ikke skal lide noe økonomisk med tanke på den som blir i huset...litt innviklet forklart det her....bør man skrive en slags avtale, og hva/hvor mye bør den evnt. inneholde?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...