Gå til innhold

Å date en som er yngre...(?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kjent med en som er fire år yngre enn meg, dvs han er 20. Jeg trodde først han var 26, virker mye eldre og ganske moden. Så han sa alderen hans ble jeg skuffet for å være ærlig, synes det er litt rart å gå ut med en tyveåring, men jeg synes han er så fin da.. Noen som synes det var litt rart om en alenemor på 24, gikk ut med en tyveåring ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre min hatt. alder har i grunn fint lite å si når alt kommer til alt. Det som teller er at man har det bra sammen og at man er på "samme nivå".

Samboern min er 19år og jeg er 23år,.. sikkert mange som syns det er helt merkelig,mens vi på vår side ALDRI tenker på det!

Men det har noe med at han er såpass voksen! det er jo det det kommer an på.....

Følg hjertet,ikke tenk for mye på hva andre mener, det er jo ikke de som skal være sammen med han,det er jo i tilfellet deg!

Lykek til,...

Skrevet

Jeg har det kjempefint sammen med en som er 16 år yngre enn meg jeg...:)! Så det går faktisk an! Vi visste ikke noe om alderen til hverandre da vi møttes, det sa pang for begge to, og var litt ekkelt og innrømme alder for begge to, men i dag bryr vi oss ikke om det!! Har det helt topp sammen!

Skrevet

Jeg var alenemor, møtte så en på 18 år, (var selv 22 da). Men det var full klaff for oss!

Han flyttet inn, vi forlovet oss, planla barn og kjøpte hus. Så her sitter vi da, 15 mnd senere og har termin imorgen:-)

Det er stor forskjell på modenheten hos gutter har jeg erfart! Og alder har ingenting å si!

Skrevet

Bryr du deg virkelig mer om hva andre syns enn om hva du sjøl føler?

Skrevet

Det jeg føler selv er at han er ung, 20 år da er man kanskje ikke helt klar for å treffe noen med barn. Men kan ta feil:) Og jeg spør bare hva dere synes, litt greit å vite om det er flere som har gått igjennom dette..

Jeg har takket ja til middag nå til uken nå, så gleder meg til å bli kjent med ham:)

HI

Skrevet

Hehe.. Elskeren min er 12 år yngre enn meg :) Jeg ser ikke problemet med 4 år.

Skrevet

Jeg har barn, og 20 åringen min forguder de! Han spør alltid hvordan de har det osv...veldig omtenksom og omsorgsfull! Skjønner at jeg har vært superheldig!! Og oppå det hele er jeg 36 år...

Forstår selvfølgelig at det ikke er ideelt, men man kan ikke styre sine følelser...vet aldri hva som skjer men pr. i dag har vi det herlig sammen!!

Skrevet

34, det er altså et lovlig forhold ;)

Skrevet

Ja er det ikke deilig....! Også er de supre elskere... ;)<3Er det noen i din familie og venner som reagerer negativt på det det da?

Skrevet

Siden dette er en elsker, og for meg ikke et seriøst forhold, er ikke familien min involvert. Jeg har noen misunnelige venninner ;) Gutten er kjekk, sexy og med noen nydelige magemuskler. Jeg klager ikke.

Skrevet

Har dere kjent hverandre lenge? Hvor ofte møtes dere?

Kan fort utvikle seg til noe mer da.....;)

Er dere single begge to?

Skrevet

Vi har kjent hverandre i halvannet år. Han tok initiativet, jeg var skeptisk og tilbakeholden. Vi treffes et par ganger i uka ca. Begge er single.

Skrevet

Hadde også et barn da jeg møtte min søte. Han har nettopp blitt 20 og jeg 25. Merker godt forskjellen, men vi tar det som det kommer. Alltid noen som skal være morsom og vi får små kommentarer etter oss.

Vi tar det sakte, han er ikke helt klar for familiepakken enda, og i alle fall ikke klar for egne barn. Så søsken til lillemor iløpet av dette eller neste år har jeg sluttet å tenke på.

Så lenge dere liker hverandre så burde dere drite i hva andre sier:)

Skrevet

Jeg traff sambo da han var 21 og jeg 26. nå er han 23 og vi har verdens søteste gull sammen.. Spørsmålet er ikke aldersforskjellen men hvor voksen man er i hodet, og om det samstemmer med ens eget.. og da er det det samme hvilket tall som står i passet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...