Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg var ute i går, og møtte en fyr jeg ikke kjenner så godt. Han er alltid hyggelig, men plutselig slenger han ut "når vi møttes sist var jo samboeren din på pepper" Da benektet jeg det uten at han var interessert i å tro meg, så jeg hadde det gøy videre, var jo ute for å kose meg. Idag kjenner jeg det irriterer meg noe veldig, for det er en ganske frekk og unødvendig kommentar å slenge ut om noen han ikke kjenner. Må legge til at dette er noe jeg vet ikke er sant, vi har hatt våre ting tidligere (jeg har prøvd pepper over en tid, han kokain). Men dette er noe vi sluttet med lenge før vi møtte hverandre, og det er gått år etterpå hvor vi ikke har vanket i slike miljøer. Vi er helt i mot narkotika nå, for å si det mildt så hater jeg alt som har med dette å gjøre av egne erfaringer. Kjenner jeg er så innmari irritert i dag fordi han sa dette, som jeg VET ikke er sant. Jeg har ikke tlf-nr hans, og ikke møter jeg på han i hverdagen. Kan jeg sende en mld om dette på facebook, eller burde jeg holde meg for god, og heller ta det opp neste gang vi evt. møtes på byen igjen? For DA klarer jeg ikke holde meg, holder jo på å sprenge her jeg sitter.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Kanskje han traff dere på den tiden? Bare overse han og drit i det han sa.. Jo mer du benekter det, og lager en sak uta det, jo mer virker det som om det han sier er sant.. :s
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Nei, det er noen uker siden vi traff han. Uff, det er det jeg vet, men jeg blir så irritert når han og broren (som min kjære misliker) går rundt og tror noe sånt! Og kanskje snakker om det til andre! Har bare lyst å lette på lokket, si hva jeg mener.. gjerne på en saklig og voksen måte.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 jeg klarte ikke la være. men er glad jeg gjorde det da. han la seg flat, ba om unnskyldning og håpet jeg kunne tilgi han for at han hadde sagt noe slikt. så da var det i orden
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Hva i all verden er pepper? Skjønner av det du skriver at det er en eller annen form for narkotika. Må vite sånt den dagen mine barn blir tenåringer, og det er dessverre ikke lenge til.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 hahaha, amfitamin du. "Har'u no' snortefitte eller?" Hihihi. AmfEtamin:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 HVIS Du vet at det ikke er sant, hvorfor er du så på tuppa ang. det da? Kan det være at du innerst inne vet at det er en sjanse for det? Hvis ikke, så er det vel det samme for deg hva andre måtte mene, så lenge du vet at mannen din er nykter. Folk vet vel at dere har drevet med dop før da og da er det jo ikke veldig rart om de tror dere driver med det enda, og jeg hadde seriøst latt det ligge, var jeg deg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 Hehe, da vet jeg det. Jeg er helt grønn på narkoslang, for 10 år siden ble jeg stoppet av en fyr på gata som lurte på om jeg hadde fart. "Hva er det???" spurte jeg og han stakk. Ganske nylig fikk jeg vite at fart er speed. Jaja. Det tok meg bare 10 år å knekke den koden, hehe.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Haha, så du ser naturlig ut som du er på speed???? Tatt deg 10 år før du forstod at det IKKE var et særlig kompliment, HAHAHA Stygg må du være??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #11 Skrevet 1. februar 2009 Ja, du må jo være et veldig hyggelig menneske. Misunnelig fordi jeg aldri havnet i det miljøet og har såpass ryggrad at jeg er i stand til å takke nei? Dumt at du ødela livet ditt på dop, men heldigvis finnes det ressurssterke mennesker i denne verden som klarer å ta avstand til narkotika. Og hvor drar du komplimentet inn? Har hjernen din blitt så ødelagt av stoff at du ikke tar poenget her? Han spurte fordi han ville ha fatt i stoff. Jeg var i tenårene på den tiden og de aller fleste tenåringer vet hvor de kan få fatt i stoff. Unntatt meg da, som dumpet alle vennene mine som rotet seg borti faenskapen. Jeg orker ikke å forholde meg til narkomane.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå