Elin snart mamma til 3 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg hadde jo ikke termin før 23 februar , men her var det en liten gutt som hadde dårlig tid. Vannet gikk kl 0515 på tirsdag. kl 0206 onsdag 28/1 kom lille Timian til verden. 3150 g, 49 cm lang og 34 cm rundt hodet. 36 uker + 3 dager gammel. Skikkelige bollekinn har han De har fulgt godt med på han disse dagene på Ahus siden han er litt prematur (går som fullbåren fra uke 37) Hadde rier fra vi fikk reist hjemmefra kl 0630 til pjokken kom ut Testet lystgass å det fungerte kjempegodt for meg, samt varm dusj. Hehe rart hvor bra smertelindring det der er egentlig. Kl 22 på kvelden var jeg så utslitt å fikk tilslutt epidural med 7 cm åpning. (var ikke så vondt å sette den som det jeg hadde bekymret meg for. ) Det var som en helt ny verden å fikk t.o.m. hvile litt før vi skulle begynne på ¨"den siste km". Jordmor som jeg hadde til sist var skikkelig dreven i gamet å fikk meg til å stå med en sånn prekestrol. Hun syntes hat det hadde gått lang nok tid å det ble virkelig sving på sakene når jeg var stående. Måtte sy 3 sting, men kan ikke si at jeg kjente det i det heletatt. tror jeg fikk lokal bedøvelse da gitt eller så var jeg rusa på livet hihi Verdens lengst dag det der, men de var UTROLIG dyktige på Ahus. Føler at de har tatt kjempegodt vare på oss både på føden å tiden etterpå på barsel. Kan ikke glemme samboer'n min oppi det her. Han var verdens beste igjennom hele fødselen. Utrolig godt å ha med sånn støtte! Kom hjem i går med den lille bylten for første gang å det var kjempegodt. Nå bare gleder vi oss masse til å begynne på resten av livet. Hilsen Elin og Timian
*spirekrok er Høygravid* Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer:) kose deg masse..
Elin snart mamma til 3 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 tusen takk Skal kose oss kjempemye. Tuslet over til DIB nå å plutselig er man sånn helt fersk igjen :S. Nesten som å bli kastet inn 1 1 tri på nytt. Begynte jo å få litt teken på det der med å være gravid hehe Nå får dere alle sammen komme fort etter assa!!! lage litt bra stemmning
lille H Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Velkommen hjem:) Nå er det bare å nyte tiden frem over. Så skal vi andre komme dilten etter det om ikke så lenge. Jeg sitter å venter jeg. Bare si i fra en dag når du er i form ( og jeg er i form) så finner vi på noe.
21.februar09 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Velkommen hjem og gratulerer:) Utrolig fin fødselshistorie Elin:) Ble helt rørt her med alle hormonene mine:) Timian er en liten barsking som klare seg helt supert da:) Jeg må nok ruge litt mer på Sebastian, men håper han snart vil ut, vil ikke gå overtid:) Kose dere hjemme nå da:)
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Masse gratulasjoner med vel overstått fødsel, og lykke til videre :-)
JulieF*Victoria* Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Så hyggelig å høre Elin at alt gikk så bra med deg:) Tenkte på deg hele tiden liksom! Nå gleder jeg meg bare til det skal bli min tur, to uker igjen til termin! Men hun må veldig gjerne komme litt før ja!!! Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå