Hakkamella Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Gratulerer med den søte lille prinsen du fikk i natt! Masse klemmer fra utålmodige venninner. Gleder oss til vi får vitale mål og fødehistorien din!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 ååh så heldig hun er:) masse gratulasjoner fra Ålesund:D Nå er det snart din tur Hakkamella:D
lchristin-nydelig tulle Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 fikk bilde av lille gutten,så søt som han er!!! enda en gang gratulerer!!!
mammaen til 2+1 Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Masse masse gratulasjoner!!! Gleder meg til å se flere bilder av sjønnasen!!! Og mål og vekt og fødselshistorie og sånt! Koooos deg masse masse!!! =)
mamma`n til andreas Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Hei jenter! Tusen takk for herlige meld! Dere er supre,prøvde å sende dere noen rier når alt var som værst.... Merket dere det eller? Hårer alt går bedre med enlitenstjerne og de vonde puppene. Dere andre 2,KLEM i gang,selv om jeg ikke unner dere smerten. Nå trenger vi jenter! Gleder meg til å komme hjem på pc`n å chatte med dere. Kanskje i morgen.Krysser fingrene. Koooos til dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå