Gå til innhold

hva synes dere om folk som røyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes folk som røyker er idiotiske, stopper rett utenfor døra til kjøpesentre etc og tenner seg den giftpinnen som stinker ÆSJ.

og så kommer dere inn i gjenn om lukter så jævli, sure sneiper, grusomt fra fingrene og i klærene . NEI ÆSJ til røykere.

røykerer ser rett og slett møkkete ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

idiotiske egoistiske stinkbomber, noe taper over det på en måte.

Skrevet

Mhmm. Og alle som røyker er på en og samme måte. Tenner røyken på samme sted alle sammen? Åh, som dere generaliserer! De er vel forkskjellige de som du og meg?

Og nei, jeg røyker ikke.

Skrevet

tapere som ikke vet bedre. slenger sneiper rundt hele huset Røyking burde vært forbudt

Skrevet

Så spørsmålet ditt burde heller vært; "Hva synes dere OM at folk røyker?", så slipper dere å fremstå så lite nyanserte :)

Skrevet

Så lenge de ikke plager meg med røyken sin, så bryr jeg meg katta. Samme for meg om de vil kvelde tidlig.

Skrevet

plager det deg vikelig ikke når du

kommer ut fra div tillstelninger hvor du da må måke deg vei gjennom et hav av duster som står og røyker i en klump rett utenfor døra?

Skrevet

Tenker ingenting om det. Men er glad jeg selv ikke har begyndt.

Men må innrømme at det av og til irriterer meg at på arbeidsplassen min så jobber de ganske mye mindre enn oss andre. Men det er jo en annen sak.

Skrevet

Jeg syns de lukter og ser ekkle ut.

Lavstatus å røyke.

Litt evneveike.

Egoister.

Rett og slett ekle.

Skrevet

Jeg tenker at de ødelegger seg selv og andre.

De forgifter og ødelegger egen kropp, men tror at kols, astma, blodpropper og kreft bare rammer "de andre". De burde tatt seg en tur til et lungesykehus eller en lungeavdeling, det tror jeg hadde vært en god røykesluttmotivasjon.

Dessuten skal jeg innrømme at jeg blir irritert på folk som står og røyker ved inngangsdørene til butikker, teateret, sykehuset osv, for jeg blir syk av å gå gjennom røyken. Så jeg synes vel egentlig at de er litt selvsentrerte og egoistiske. Og i tillegg så er mange røykere utroilig "lemenhissige" så fort noen kommer med en ørliten kommentar om røyking.

Så jeg skal ærlig innrømme at jeg tillegger røykere noen negative karaktertrekk som jeg ikke tillegger andre.

Skrevet

syns folk som røyker er litt søte....:)))

Skrevet

Synes mange av dem lukter vondt. Det er kvalmt å komme inn i hjem der det røykes masse. Men så er det noen som faktisk ikke bærer preg av at de røyker.. Fatter ikke hvordan de gjør det, men de finnes. Synes det er dumt i et helsemessig perspektiv, men jeg er utrolig glad for at jeg aldri begynte å røyke selv, for jeg tror aldri jeg hadde klart å slutte...

Skrevet

Jeg er veldig glad jeg klarte å slutte!! Jeg lukter bedre, bedre kondis, og ikke dårlig samvittighet mer, og kan gå rett inn på kjøpesenterene-stopper ikke utenfor mer...;)

Skrevet

Jeg sa: "Så lenge de ikke plager meg så bryr jeg meg ikke!!" Lese lese... Var vel ikke meningen at jeg skulle ramse opp hver enkelt gang jeg blir plaget av sigarettrøyk??

Skrevet

Gud så mange dumme svar det var her ..

Syns det er kjedelig for de at de ikke har klart å slutte, de fleste vil, men får det ikke til!

vet selv hvor vanskelig det er og hadde det ikke vært for babyen i magen så hadde jeg antakelig røyket selv.

Skrevet

HI her.. unnskyd det var ikke meningen å være så slem med røykere. men var en smule iritert bare. naboen røyker og når jeg går ut av bilen min så tråkker jeg i minst em million sneiper og det er ekkelt.

Skrevet

Jeg synes IKKE-røykere er noen egoistiske idioter. Grunnen er at dere putter huet deres der det ikke hører hjemme. Har alltid meninger om alle og det er kun dem selv som er perfekte.

Kan ikke folk som røyker få lov til å gjøre det, det er ingen som har sagt at dere må lukte på fingrene eller klærne deres. Heller ingen som tvinger dere til å gå der det står en å røyker. Men dere gjøre det alikavel, så dere kan skrive her om hvor fæle røykere er.

SLUTT Å BRY DERE!!!!

Skrevet

"Heller ingen som tvinger dere til å gå der det står en å røyker. "

Jo, det er det faktisk.

Jeg er nødt til å bruke døra om jeg skal ut og inn av diverse bygninger...

Jeg er nødt til å vente på bussen...

Jeg er nødt til å oppholde meg på toget også på stasjoner hvor det stopper i noen minutter(noe som fører til at alle røykerne stormer ut og står akurat utenfor døra for å røyke slik at all røyken trekker inn i vogna)...

Jeg er nødt til å gå langs fortauet og puste selv når røykerene går der og røyker...

Jeg er nødt til å gjøre jobben min selv om jeg har oppdrag inne på kontor hvor røykehjørnet er like utenfor vinduet...

osv, osv

Skrevet

Jeg føler meg kul når jeg røyker. Herlig å føle at man lever litt, og leker med livet

Skrevet

Jeg ser kanskje litt ned på de, samtidig som jeg har røyket på fest selv. Men har aldri begynt med det i hverdagen. Etter røykeloven kom, har jeg ikke festrøyket og det har egentlig blitt enda mer forsterket at jeg ser ned på de. Det at de ikke klarer å slutte.. Tenker de må være svake mennesker. De bør fylle livet sitt med noe mer meningsfullt!!

Det værste er gravide som ikke slutter... Jeg blir så sint!!

Det må gjerne komme en lov som gjør røyking forbudt eller at det sluttes å produsere denne giften. Hvorfor er det ikke like ulovlig som narkotika, hvis det er så vanskelig å slutte og like vanedannende som heroin??

Skrevet

Der fant du svaret ditt på hvorfor så mange ikke har sluttet... det er like vanedannende som heroin.

Skrevet

Jah... Jeg slutta å røyke når jeg var gravid, men når babyen var klar for fast føde og jeg skulle ta meg en fest igjen etter fødselen, ca 6 mnd så begynte jeg å festrøyke igjen. Ikke stolt av meg selv for det men sånn er det. Nå ammer jeg når jeg står opp før jobb, når jeg kommer hjem fra jobb og før h*n skal sove. Jeg tar meg et par røyk på jobb og etter at h*n har lagt seg. Huff... H*n får ihvertfall ikke røyk i seg.

Men, når jeg røyker ute blandt folk:

Så står jeg ikke utenfor noen innganger, går alltid unna.

På bussstopper røyker jeg bare hvis jeg er alene. Går unna hvis det kommer noen etterhvert.

Hvis jeg står sammen noen å røyker, stiller jeg meg alltid slik at røyken går unna de som jeg står sammen med.

Jeg gjør mitt for at andre ikke skal bli plaget av at jeg røyker, selv om jeg røyker sjeldent.

Skrevet

Da jeg jobbet på en rusinstitusjon, snakket jeg med en mann som hadde klart å slutte med heroin, men ikke f.... om han klarte å slutte å røyke! :)

Synes det er ganske mange artige svar her, blant annet: at røykere er evneveike. Vel, ordet evneveik er ikke lenger et ord i det norske vokabular, ordet er erstattet med psykisk utviklingshemmet. Så da mener du at røykere er lettere psykisk utviklngshemmede? Hva med den røykende advokaten? Eller den røykende tannlegen? Legen? Det finnes mange "glupinger" som røyker, selv om røyking er en dum handling:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...