mastermind Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Inspirert av Tone-tråden. Er ikke Marit Larsen utrolig skjønn jente? Små-pen, utrolig blid og sjarmerende vesen? (Ble skuffa når hun ikke fikk noe på spellemannsprisen. ) Mye bra låter etterhvert også.
stjertløvetann Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Marit Larsen er søt, både i utseende og opptreden, men hun er først og fremst dyktig syns jeg! Tone derimot, henne kan jeg styre min begeistring for..
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Joda, søt jente. Og hun er alltid søt og smilende, det skal hun ha. Men hun virker litt spesiell. Ikke det at man ikke kan være det, men jeg kjenner at jeg liksom ikke "forstår henne helt". Hadde jeg truffet henne for å bli kjent med henne, så kan jeg si med en gang at det hadde blitt kræsj i kjemien mellom oss. Men nå er det jo noen år i aldersforskjell, så mulig at det bare er derfor, he he.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 HUn er søt, flink og alt det der, men beklager, jeg KLARER IKKE hverken stemmen eller jenta, blir for sukkersøtt og det kan ikke jeg fordra....
Harald Ripultfør Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 blir for "perfekt" og sukkersøt for meg også...
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 søt jente. virker litt for forsiktig og blyg.. det var jaggu gærnt det også,hehe ikke spes vakker slik som tone D. og mona grudt.
sneipen <3 snuppa Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 og ho modell-dama til espen lind er bare spesiell-vakker:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå