Gå til innhold

Hurra!!! Her kommer jeg!


jakm80

Anbefalte innlegg

I dag morges prøvde jeg igjen! Har vært sikker på at jeg var gravid siden tirsdag, da gikk jeg inn i min 3. uke! Fikk negativ test på torsdag, men nå var det to tydelige streker!!! Termin er 16. oktober. Har en jente som har passertv to år, hadde termin i oktober med henne også. Januar er tydeligvis den mnd som funker for oss!! ; ) Har prøvd siden august, men ikke stresset noe særlig. Er bare såååå glad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sant det er kjekt! Jeg er også fortsatt strålende overlykkelig, testet positivt på onsdag etter at jeg hadde trodd mensen hadde kommet.. men det var den ikke!

Vi har prøvd siden juni og har nå en datter på 18 mnd. Veldig glad for at hun skal bli storesøster (selv om jeg vet ikke hvor begeistret hun kommer til å bli selv, he he).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!

Jeg testet i dag tidlig,fikk en veldig svak strek,men har IKM før 7 februar,så nå krysser jeg alt som kan krysses og håper på sterkere strek iløpet av uka.Blir den positiv har jeg termin 17.10.

Har følt meg gravid siden tirsdag,ømme og tunge bryst,hodepine,murringer i magen,stikninger i ryggen og øm nederst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...