Gå til innhold

Viser dere folk rundt

Anbefalte innlegg

Skrevet

i leiligheten/huset deres??

Det har jeg aldri gjort og kommer heller aldri til å gjøre det.

Men forteller selvfølgelig hvor badet er om de trenger å låne det. Eller kjøkkenet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikkje hvis det ikkje er gode venner av meg. Når vi flytta inn gjorde eg det til venninner, men hvis vi får besøk nå gjør eg det som regel ikkje. Spørs heilt hvem de er, men hvis noen spør om omvisning kan det hende eg gjør det, hvis resten av huset ser ok ut..

Men hovedsakelig ikkje... hva skal vel de inn på mitt og barnas soverom etter? eller vaskerommet for den saks skyld....

Skrevet

Ja det mener jeg også, bare las den bokhylle tråden. Der var det noen som skrev om omvisning.. Så da måtte jeg bare spør om det var vanlig, hehe.. Orker ikke vist rote mitt til andre liksom..

Hi

Skrevet

Har ei venninne som har støv på hjernen. Hun elsker å vise fram hver en krok i huset sitt. Alt fra den minste lille bu til soverom, hjemmekinoen i kjelleren, lekerommet til ungen og det nydelige badet tilknyttet soverommet til henne og mannen.

Så pent har jeg det ikke hjemme at jeg føler jeg kan gjøre det.

Men hun har det prikkfritt og nydelig hjemme. Misunner henne evnen, pengene til å kjøpe alt det pene, og dette med å hele tiden vaske, tørke støv og holde det i orden over hele huset til enhver tid, sånn at det faktisk går an å vise fram hver en krok.

Skrevet

Har faktisk hatt støv på hjernen jeg og i det siste, har gått sykemeldt og begynt å kjede meg, dermed vaska alt jeg kom over i huset, klær, rom, o.l

Men jeg viser det faktisk ikke fram, det gir meg bare en god følelse å vite at det er reint og ryddig rundt meg! Men ingen har behov for å se hvor jeg sover eller vaker mine klær!!!

;)

Hilsen anonym 02:19

Skrevet

Jeg ønsker meg støv på hjernen..

Skrevet

Hvis det er familie som er her for første gang viser jeg dem rund for at de skal se hvordan jeg har det. Vanlige gjester, nei! Men tror mange gjør det.Da vi fortalte svigermor at vi ville ha nytt sengetøy til jul, slo hun til med sengeteppe, gardiner, pynteputer og masse tilbehør fordi "du skal jo sikkert ha masse gjester i julen!"

Vet fremdeles ikke om det var velment eller om hun var spydig og foreslo at jeg tar med alle gjestene mine på soverommet og underholder der... ?

Skrevet

Vi viste familie og nære venner leiligheten første gangen de var på besøk etter at vi flyttet hit. Nå har ikke vi så stor leilighet, så det er ikke så mye å se, heller :-) Dessuten vet alle vi kjenner at det ikke er prikkfritt hjemme hos oss. Er ingen "husmor", og blir det aldri heller. Husker at jeg advarte mannen min før vi giftet oss, hehe. Den eneste gangen jeg vasker nesten fra gulv til tak er når vi venter besøk fra svigers. De kommer et par ganger i året, og da skinner det her. De kommer neste helg, og jeg har allerede begynt opprydning og vasking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...