Gå til innhold

Dere som har barn med krøller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når så dere at de fikk krøller?

Hvr mye hår hadde de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

di to mine m krøller fikk dem i et års alderen. di har hatt lite hår

Skrevet

min er rundt året og begynner å se de nå :) har også lite hår:)

Skrevet

Det lengste håret i nakken begynte å svinge seg i en krok. Hun var nok ikke mer enn 6-8 mnd. Idag har hun nydelige, tykke krøller =)))

Skrevet

Lillegullet vårt hadde MASSE hår når hun ble født med fall i :)...nå har krøllene kommet for fullt....nyyyyyyyydelig <3

Skrevet

Gutten min har veldig lite hår, bak er det mer enn på toppen.

Og når det blir vått blir det litt krøllete.

Pappen har masse fall, og farmoren mye krøller.

Så hadde egentlig regnet med han skulle få krøller.

For min del må han bare være krøllfri :)

Mend et er litt greit å kunne si til svigermor at krøllene kanksje kommer fram om en liten stund, begynner å bli lei maset nå, hehe.

Skrevet

Lillegutt har hatt masse hår siden fødsel... helt stritt hår ved fødsel... men begynte å få krøller når han badet da han var noen få uker gammel. Krøllene var på plass fra tre måneders alder:)

Skrevet

Dattern min har VELDIG MASSE krøller. Begynnte vel og vokse sånn ordentlig når hun var 18mnd.. Nå er hun litt over to år og har afro neste hehe.. Men veldig søtt da:o)

Skrevet

Mine to eldste jenter har masse krøller. De var uten hår helt til de passerte året, og da begynte det å krølle seg litt i nakken. De er 4,5 og 2,5 år nå.

Minstejenta på 9 mnd har nå krøller i nakken, så det blir nok en krølltopp til ;)

Jeg har selv krøller, så det lå i kortene at de ville få det, hehe.

Krøllebarn får mye oppmerksomhet, og da særlig fra eldre menn og kvinner som absolutt må komme bort å kjenne på. Ikke alltid like artig for jentene, hehe

Skrevet

Knerten er født med mye hår, så han var kanskje 5-6mnd da vi forstod at det ville bli krøller.

Storebror derimot er født med lite hår, fikk vel ikke "ordentlig" hår før han var 3år. Fikk krøller da han var 5år.

Skrevet

Pappaen til eldstegutten min er svart, men afrokrøllene kom ikke før poden var godt over året. Til da hadde han masse glatt mykt hår, og jeg tenkte kanskje han fikk mitt hår, men neida. Rundt året begynte det å vokse tette krøller under det myke babyhåret som ble stående rett opp, han gikk bare under navnet Don King he-he...

Pappaen til snuppa -og hele familien hans egentlig, har krøllete hår, men jeg vet ikke helt med henne enda. Hun er to og har kanskje litt lokker, men ikke nok til at det kan kalles krøller enda...

Selv har jeg stritt, glatt fint typisk skandinavisk hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...