Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Enten hva de har på seg.. Hvordan de ser ut.. Om de smiler.. Bruder de sminke eller ei.. Hva enn de sier og gjør.. Kan de ikke bare få vere mennesker de og.. samme om hvordan de er eller ser ut, de gjør en innsats for å ta vare på ungene våres og er sammen med ungene vårer mange timer for dagen.. de hører på oss og får klager hele tiden, men skryt er de ikke ofte de får..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Siden jeg i dag har klaget på min datters barnehage (ikke ansattes utseende) tenkte jeg jeg skulle si noe positivt om min sønns barnehage og ansatte.. Ikke vet jeg om de bruker så mye sminke, er vel heller smilene deres om morgenen og måten de tar i mot min sønn på, jeg virkelig er imponert over! Begge assistentene og førskolelæreren er unike mennesker. De er utrolig forskjellige, men passer perfekt sammen, kanskje pga dette. Selvfølgelig har jeg diskutert ting ved noen anledninger og vært sur da vi mistet et endel klær i en periode, men de er like blide og imøtekommende. All ære til dem, de gjør en hver morgen lettere.. Er så viktig at man kommer overens med de som ser etter det viktigste i livet, barna! Vondt å tenke på at jeg ikke ønsker å levere min datter i sin barnehage på mandag, men jeg har jo en jobb.. Tror vi har lett for å kritisere de som jobber i barnehage fordi de tar seg av nettopp de viktigste i livet vårt. De skulle nok vært helt perfekte på alle måter, og blir kanskje aldri helt bra nok. Det er naturlig at man har mer kjemi med enkelte enn andre. Gjelder nok andre veien også.. Bare at de må ta det proffesjonelt, er jobben deres
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 jeg vil bare si at jeg er mor selv og har jobbet flere år i barnehage (startet før jeg fikk barn) og jeg må si at begge deler er gode erfaringer i forhold til hverandre. Man får et godt innblikk i hvordan det er å være mor og hvordan det er å være i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Også får de utrolig dårlig lønn! Hadde selv aldri klart å jobbe i bhg, så ære være dem som gjør det, mot luselønn!
FlightlessBird Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Det er klart det! Men de trenger masse skryt også! Så prøv å huske det... skryt når du er fornøyd! Da er det også lettere å ta kritikk når den dagen skulle komme! Barnehageansatte flest setter jobben sin høyt og tenker mye på hva de ville ønsket for sine eventuelle barn...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Vel, sånn er det for lærere også, om ikke verre. Er det OK? Absolutt ikke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå