Gå til innhold

Bestemor med dilla....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin i slutten av september. Men her er det planlagt vognkjøp og diverse diverse alt. Det er flott at hun er så positiv til at alt vil gå bra denne gangen, men jeg synes nesten det er litt venskelig å følge henne. Være like positiv. Prøver å være realistisk samtidig som jeg håper. Jeg mener for all del ikke noe negativt, men det kan bare være litt slitsomt. Hun har en god magefølelse denne gangen, og jeg håper for all del den stemmer.

Noen som skjønner hva jeg mener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ja:-)

Skjønner hav du mener ja...fortalte det for litt over en uke siden, er nå 6+6. Mista en gang før, så det sa jeg klart i fra at jeg ikke er overbegeistret enda, og det virka det ikke som ho var heller, men når jeg var hos vordende besteforeldre i helga tok det helt av syns jeg. Ikke snakk om så mye kjøp enda, men skulle sjekke på loftet hva vi hadde der fra meg og min bror og diverse....

Vil ikke virke utakknemlig heller, så svarte litt med mmm, og ok. Men tilslutt måtte jeg bare si at jeg er ikke der enda...tok det veldig fint da;-)

Skjønner jo ho gleder seg da, første barnebarnet og alt, men litt vanskelig når man er litt skeptisk til å slippe gleden helt løs enda...og i tillegg har jeg vært DØDSKVALM hele uka...ikke veldig snakkesalig av den grunn heller;-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...