Gå til innhold

dette med navn er skummelt:P


Anbefalte innlegg

Skrevet

I 6 måneder het lille jenta i magen Celina.. Men i trøndelag uttaler man det så sykt stygt! Så ble det Malin.. men søskenbarnet mitt rappa navnet en uke før termin!! og kresen som jeg er vil jeg ikke ha det da:S

Nå står det mellom Linnea og Emilia:P hehehe, må le av meg selv..

 

3 dager til termin 3.februar;) Venter på de positive vondtene.. :D Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at du rett og slett venter til du ser babyen før du bestemmer deg for navn. Husker niesen min skulle på død og liv hete Nathalie helt til moren så babyen. Da bestemte hun at det var overhode ingen Nathalie.. Nathalie var altfor englete.. babyen trengte noe mye tøffere navn. Kanskje din baby trenger noe søtere eller røffere? Kommer hun til å bli en Lise, en Synneva, Linnea? Du vet ikke før hun er her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...