Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Vi skulle på lekeland her i byen, vi dro og der var det stengt. Som plaster på såret til kusinene rosa, dro vi til en diger lekebutikk på et senter i nærheten i stedet. Og gjett om det var suksess da! Ut kom de med nye, like prinsessekjoler og askepottsko, diamanter og dill. En gående og mjauende katt med tåteflasker (?) til eldste kusine, og en roooosa dukkeseng med kurver under til bleier og slikt de små trenger. Vi dro så hjem til broren min, vi har bakt kringler og hjerter, lekt og lekt og lekt. Så endte det med deilig middag og GP og Gullfisken, før en liten trøtt prinsesse måtte hjem i sengen sin. Og tenk, at når vi kom inn på kjøkkenet, så hadde storesøster (som sover borte i natt) montert opp dukkesengen og redd opp til lille dukken. Og Rosa holdt på å besvime.....og hun danset, takket, takket igjen og igjen for den fine dukkesengen. Det må jeg si altså, hun er virkelig høflig og takknemlig. Det er fint å se! Så da var dt selvfølgelig tid for legging av dukkelise, slik at hun har det bra. Og så var det tannpuss og tørr bleie på mamma rosa, og så sov hun gitt;-D Og roen senker seg i de tusen hjem:-) God natt min skatt, god natt:-)
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Var da et flott plaster det. Å få handle,ja hvem blir ikke fornøyd da? Høres ut som dere hadde en flott dag alikavell da. Her ble det fort kaldt,så di to timene ble nok.Men jeg kjente at jeg trengte det. Å det gjorde ungene å =) Ser for meg rosa da hun fikk se senga og alt =D kan tenke meg at dagen i dag vil bestå av legging av dukker og div ja.hehe.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Høres ut som dere hadde en flott dag i går :-) Takknemlighet er sannelig en god egenskap å ha med seg i livet :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Takknemlighet er gull ja:-) Og det er en god og varm følelse å kjenne på:-) Vi skulle ut i snøen i dag, men frøkna nekter! Hun skal nemlig passe på babyene sine og de har hatt cirka 10 blunder i dag. Og skiftet maaange bleier:-) Hihihi.........Lille vakringen min:-)
Karomamma Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Å, så koselig å lese!! Også rooooosa dukkeseng, da gitt! Jeg savner gjengen min når jeg leser dette, de er jo 30 mil unna. Skulle ønske Karosnuppa hadde kusiner og fettere og alle de andre godingene i nærheten... Ringte til mamma i går kveld og da var det fullt hus og stormende jubel der. Alle utenom oss... Snufs Men vi får besøk til helgen, jippi!!! Mormor og morfar og lille kusine på snart 3, det blir STAS
Reveenka Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Å, det høres virkelig ut som en knalldag for småprinsessene! Skulle ønske vi hadde noen sånne søskenbarn å mingle med - eller onkler/tanter som inviterte til hyggelig lag...(alle foretrekker nemlig å komme hit ... c",)) Håper dere koste dere glugg i hjel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå