Gå til innhold

hva hadde du gjort? angående ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en hytte som er 1 times kjøring her i fra. de leier den ut til 3000 for 1 uke i begynelsen av august. det er 2 sov og veldig enkel standar. rett ved vannet. så vi kan gå 1 min til innsjøen.

jeg har litt lyst til og leie den, for da får vi (jeg og sønnen min) en liten koslig ferie, bare jeg og han. det tror jeg vi trenger. på en annen side så kan vi jo bare kjøre til akkurat det samme vannet (tar 15 min og kjøre til samme vannet bare en annen strand her i fra) så kanskje det er litt tøysete?

hm... prøver og finne på en koselig og ikke alt for dyr ferie for oss to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var en koselig ide jeg. Altid litt ekstra kos med hytte-tur. Tror dere vil få en fin uke jeg.

Skrevet

ja det er i grunn det jeg også tror.. hehe. var en uke i tunisia i høst og det var apselutt koselig, men ikke drømmeferien med en 2 åring. vil ha noe mer behagelig. og vil komme meg bort fra TV og PC (mest pcen.. hehe)

kanskje jeg skal gå for det. for jeg har veldig lyst. samtidig som det er temlig trykt. blir det 1 uke med regn. så kan vi dra hjem til leiligheten med all underholdningen i... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...