*toppris* Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 lurer jeg også på pga noen steder står det appelsin, andre steder står det gåse-egg.... så...?
mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg var på kontroll fredag og er 9 + 2. Legen sa den skal være 9 cm fra skamb og opp i uke 9. Han målte min til 10 cm, men jeg tror jeg er lengre på vei enn 9 uker. Håper dette hjelper :-)
*toppris* Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 hm..jeg kjenner virkelig ikke noe over skambenet... skal da være hardt da ikke sant? er idag 9+2...
mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Om du kjenner fra skambeinet og opp mot navelen så vil du kjenne at det er akkurat som om fingrene plutselig kan trykkes lengre inn når du har nådd toppen av livmoren. (Vanskelig å forklare...) Den er ikke så hard enda, men du merker liksom forskjell hvor den slutter.. Kanskje lettest når du ligger flatt... Gikk det an å forstå det jeg skrev?? Uff...
*toppris* Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 altså, der hvor livmoren er "stopper" der når man trykker, men når man kommer over livmoren kan man trykke "dypere"?;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå