Puumi Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Skal til Mallorca i juni å paraplytrille er inkludert i leiligheten, men vurderer å kjøpe denne mclaren trilla å ha med, den virker jo kjempebra utifra det jeg har lest på barnevognguiden..... noen med erfaringer?? takk for svar!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Har mclaren techno xt og den er vi SUPERfornøyd med!=) Hadde den med til kreta sep08, og den levde absolutt opp til alle forventningene vi hadde da... Og nå bruker ikke snuppa på 17mnd annet enn den=) Go for it!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Har samme som Coc-a-ror-i-non-a, kan ikke sammenlignes med andre triller.
Mom2Two Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Signerer de over. Ingen over, ingen ved siden. Fantastisk trille!
Puumi Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 takk, takk, noen som vet hvor man får kjøpt denne i området Tromsø, Harstad Narvik... ? Har reflex?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/maclaren/maclaren-techno-xt-09/
gerd Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Vil man ikke sparke borti kurven under når man triller? Vogna ser så lav ut? Jeg har en trille fra basson - sikkert mye dårligere trilleegenskaper, men er vel like lav - den sparker jeg borti når jeg går...
Mom2Two Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Lav? Skjønner ikke hva du mener, men jeg har i hvert fall aldri sparket borti noen ting på den vognen.
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har en Maclaren Techno Xt til salgs. Vi kjøpte dn ny til sydenbruk i fjor sommer, og er kun brukt ca 14 dg. Med reisebag, regntrekk og koppholder med handlenett. Alt originalt. Har ei som er veldig interessert, men jeg sier at den som først betaler får den.... Jeg bor i Lofoten... ) Send pm om det er av interesse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå