Gå til innhold

Jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

bare lurer på om det er du som er fra Finnsnes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!:-) vet ikke helt om jeg tør svare;-) ikke direkte fra finnsnes..men ikke så veldig langt unna:-) fikk dattra mi på helsesenteret,mener jeg hadde et innlegg om det,kansje der du har meg fra?;-)

Skrevet

hehe.. ikke meningen å skremme deg:))

jeg husker deg nemlig fra sist du var her..

fikk en datter 2 mnd etter deg, og jeg er fra Finnsnes:))

var bare hyggelig å se at du også var her igjenn:))

Skrevet

neida,ble ikke sååå skremt;-) men du vet,man begynner å tenke om det kan være noen man kjenner osv:-) artig at du husker meg fra sist jeg var her!det er ikke verst vil jeg siblir spennende å se om jeg blir værende her!!fikk du jenta på finnsnes?synes det var en flott plass,men jeg er glad jeg "glemmer" fort;-) ellers har jeg vel ikke turt å få flere barn..!husker bare det var veeeldig vondt!;-)

Skrevet

hehe.. skjønner. ikke akkurat drømmeplassen å møte kjentfolk på:P

ikke hver dag det dukker noen opp fra Finnsnes her, så husker jeg ble positivt overrasket sist:))

ja det blir spennende:)).. selv hadde jeg IKM 23 januar, og TR er enda ikke kommet. tok test 28, men den var neg. så får bare vente og se jeg. har jeg ikke fått TR til mandag, tar jeg en ny test:)) *håper håper*..

jeg fødte i Tromsø. var så redd for at noe skulle gå galt:S

men hvis jeg blir gravid på nytt, vil jeg føde på Finnsnes. lå barsel der, og de var veldig flinke og koselige..:))

tror de fleste er glad de "glemmer" fort.. hehe..

men er egentlig litt overrasket over at det ikke gjorde så vondt som jeg hadde trudd.. JA, det var grusåmt, men fremdeles ikke så alt for grusåmt hvis du skjønner?!:))

Skrevet

jeg sjønner godt hva du mener..!tenker nå at det går over og at kroppen har en fin evne til å glemme når man ser hva man får;-),satt i badekar og fikk akungpunktur:-) om det lindret smertene er ikke godt å si!viste jo uansett ikke hva jeg gikk til;-) men ble lagt inn kl.23 og kl halv 4 på natta var hun født:-) satser på finnsnes neste gang også uansett når det måtte bli-fryktelig spennende dette!må komme meg på apoteket snart..synd de ikke har søndagsåpent på amfi;-)haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...