Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg er ikke så dreven, men den nye typen vil gjerne ha... Gi meg noen gode tips om hva som funker, gutter og jenter?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Spør ham hvordan han best liker det. Sørg for at du sitter i en behagelig stilling, med ham i riktig høyde så nakken din slipper å klikke i vinkel, eller sett deg mellom bena hans i sengen. Gjør ham hard før du begynner med munnen. Trekk forhuden hans helt tilbake og brett leppene dine rundt tennene. Ta ham sakte inn i munnen, bruk tungen langs kanten ved hodet og på den lille strengen bak.... Du skal se han nyter det....... men det beste tipset jeg har er å spørre rett ut hvordan han aller helst vil ha det....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 x-en min mente det var viktig med vakuum... så etter at han sa det, har det blitt til at jeg tenker at det er tingen... men tenner som skraper er vel heller ikke noe å anbefale!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Typen min er er gal etter å bli sugd. han liker at kuker presses laaangt ned i halsen , innerst og smalest. Dette er litt vondt og vanskelig mener jeg. men, der som du ligger over han motsatt vei kommer kuken i rett vinkel og sklir lettere lengre inn i munnen. Begynn foriktig og spytt litt på kuken for å få den fuktig, dette liker han garantert. få han gjerne til å si hva du skal gjøre etterhvert som du gir han munnsex. om han vil bli slikket på kukhodet eller sugd. kanskje tilog med slikket i rompa eller på ballene. dette er digg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå