Gå til innhold

Føles som om magen revner....?noen andre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 uker på vei,,,magen føles kjempestor. I dag bøyde jeg meg litt for kjært ned for å plukke opp noe fra gulvet, og da fikk jeg en fornemmelse av at noe liksom "revnet" inni magen. Dette er i øvre del på venstre side. Har hatt smerter og stiv ekkel mage resten av dagen .KLarer nesten ikke hoste....3 åringen vår ville sitte litt på fanget mitt i stad, og da gjorde det kjempevondt da han kom inntil.,

Noen andre som har opplevd det samme?? Jeg har hatt 3 tette svanger skap på 4 år, men har aldri fått strkk merker..tror ikke dette er det.

Hva kan dette være?

Takknemlig fo svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 35+4 og har hatt denne følelsen i lengre tid.

Klarer nesten ikke gjøre noe som helst fordi det er vondt.

Eneste gangen jeg ikke kjenner det er når jeg ligger på siden eller sitter lent tilbake i sofaen slik at jeg ikke har press på det.

Hver gang jeg står, går el.l kjennes det ut som om det er et stort sår inni magen på høyre side som rivner opp.

Har spurt jordmor om dette og hun sier det er helt normalt fordi det er trangt der inne. Vet at rumpa til babyen ligger stort sett akkurat der og presser seg ut.

Men det kjennes virkelig ut som om magen skal rivne fra innsiden og ut.

Håper jeg ikke trenger å gå så veldig mye lengre.

Skrevet

En jeg kjenner som fortalte at hun fikk rift i en muskel omtrent rundt uke 35. Kan det være det mon tro? En blødende muskel kan vel kjennes slik ut?

Skrevet

Har jeg ikke tenkt over, men kan faktisk kanskje kjennes ut som en muskelbrist eller noe sånt, er i hvertfall sinnsykt vondt, eneste som hjelper er å ta det med ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...