Gå til innhold

Hvordan bryllupskake skal dere ha??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva betaler dere for den??

Smak, etasjer, osv osv:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha to kaker med bro imellom. den ene skal være sjokoladekake med hvit,rød eller rosa glasur,den andre skal være bløtekake med bringebær og marsipanlokk i hvitt rosa eller rødt.

regner meg at begge kakene skal være i to etasjer. hvor mye den vil koste vet jeg ikke. den skal lages privat,og vet ikke hvor mye hu tar enda.

Skrevet

Blir vell bare en lukket valnøtt med bilde av meg og samboern på, gidder ikke slenge i så mye penger i en kake.

Skrevet

To store hjerter ved siden av hverandre. Blir marsipankake, er ikke helt sikker på smak. Hun sa de tok 1600 for en 3etasjer til ca 60 pers så hun regnet med at det ikke blei så mye mer eller mindre for den vi skal ha :)

Skrevet

her blir det fire etg. med to typer sjokoladekake.. den ser likens ut utenpå, for glassuren er nesten blank-svart. utrolig fin!!! den er til 60 pers og koster oss 3200kr... så den er jo ikke så fryktelig billi.. men vannvittig god! anbefales=)

Skrevet

Noen som har linker/bilder av kakene sine??

Vi skal ha 3 etasjer, en sjokolade og to hvit marsipan. Ellers vet jeg ikke så mye enda.... Har lyst på et fat som er i tre etasjer i en bue, gjerne glasslignende eller stål fat! Har sett det et sted, men finner det ikke noen steder!!!!!!

Skrevet

Herremin skal dere bruke så mye for en kake?? bortkastet penger syns jeg.

Skrevet

Har ikke bestemt oss helt enda, men må være sjokolade i, da mannen her eeeeelsker sjokolade:-) Men utseende og pris har jeg ikke peiling på enda..

Noen som har bilder å legge ut, av kakene de skal ha, eller lignende kake?

(Anonym, det er vel opp til hver enkelt hva en ønsker å bruke penger på i sitt eget bryllup, eller har råd til..!)

Skrevet

Vi har heller ikke bestemt oss ennå, men tror det blir en ganske enkel kake, kun ett hjerte, eller kanskje to med bro i mellom. Det jeg vet er at det MÅ være bløtekake med marsipanlokk, siden jeg er en ekte marsipankake-moms :) Tror jeg gleder meg mer til kaken enn til middagen,hehe ;)

Skrevet

En femetasjes, pyntet med røde roser. :) Niesa mi baker, så får den billigere enn vanlig bakeripris.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

E har heller ikke helt bestemt me, men tror nok det kommer til å bli enten 2 etg,eller to vedsiden av hverandre. Ene skal være sjokoladekake andre skal være sukkerbunn. MEN e MÅ HA Mmfondant på,eller helt hvit marsipan==)

Skrevet

Skal ha vennefest i etterkant av bryllupet vårt som var i des. Gifta oss i utlandet, så da ble det ingen bryllupskake. Derfor vil vi ha det nå!

Jeg ville egentlig ha en fromageaktig, litt fruktig kake, men mannen min er uenig, så han får viljen sin- 3 etg. marsipankake - klassisk bryllupskake :)

Skrevet

Prisen er 1650,-

Skrevet

Vi hadde hvit sjokoladekake med brun sjokolade inni, 3 etasjer, helt FANTASTISK god!!

Vi hadde innrammet bilde av oss nederst & liljer av hvit sjokolade m/grønn konditorfarge på stilken i alle etasjer samt sølvkuler og sølvbånd rundt kakene.

Kaka kostet 2100, men det var i Stavanger da, syns ikke det var så ille egentlig i fht smak og resultat, og vel å merke til å mette 100 gjester!

Skrevet

Forresten, hvis noen vil se bilde av kaka, ligger det bilde under "bryllupsbilder" på www.bryllupsdagen.no/trondsusanne

Lykke til med deres valg, det blir nok kjempebra uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...