tuppen og lillemor Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 skulle gjærne slanket meg litt.... noen som kan dele gode erfaringer...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Det er vel noe av det vi driver med for tiden.... Kutta ut alt av ris, pasta, poteter, brød, snop, brus, sukker generelt... Spiser mye kjøtt, egg, kylling og fisk. Grønnsaker og frukt =) Sambo har allerede gått ned 2 kg på 3 uker, jeg har ikke gått ned noe enda, for jeg har vært så teit at jeg har klamra meg fast til havregryn og det skal jeg jo IKKE spise..... Men nå er det slutt også så satser på at jeg går ned litt snart.
Libido- Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Vi prøver å holde oss mest mulig til "hans" kosthold. Mannen har gått ned 3 kilo på rundt 3 uker. Jeg har ikke behov for å gå ned og har heller ikke gått ned noe =)
tuppen og lillemor Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 å det er jo bra da... jeg leste i ett blad at de hadde funnet ut at fedon sin kur var den beste... men syns det er vanskelig å vite ka en skal spise gjennom en dag... vet at kusinen til moren min tok av ca 15 kg eller noe i den duren... å tenk om jeg kunne vært litt flink...eg er så glad i mat, har alltid vært kjempe slank, sikkert god forbrenning, men det har eg ikke no lenger....
Libido- Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Vi spiser dessuten brød, men av type fedon eller 100% grovt. Litt villris og basmatiris. Fedons kosthold er ikke så "hysterisk" at man må kutte i hytt og pine. Han har et alternativ til alt.
tuppen og lillemor Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2009 finnes det noen bøker med oppskrifter tro fra han, hva består dagen av da?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Vi har bare lest på lavkarbo.no der er det ganske mye info. Logg deg inn på forumet der så kan du spørre om mye forskjellig også =)) Eller så har fedon lindberg en nettside og der kan du kjøpe bøker, brød + +....
Libido- Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Han har veldig mange kokebøker. Dessuten kan du se på hjemmesiden hans =) lavkarbo.no er det også mye oppskrifter, men det er det en del ketolyse oppskrifter også. Jeg suplerer litt derfra. Men som regel spiser vi som vanlig. Kuttet potet (kan spise søtpotet) mange typer ris, lyst og halvgrovt brød. spiser kun utvalgte typer knekkis (se fedons tips på hjemmesiden) Det aller meste av sukkerholdige varer er kuttet. Men jeg velger sukker fremfor kunstig søtning. Tilhenger av ren mat =) Anbefaler naturlig slank av lindberg. Står veldig godt forklart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå