Gå til innhold

Hva tenker dere om de som er flere på et nick her inne.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker i grunnen ikke mer enn at jeg HÅPER du har flere nick her inne..

For jeg klarer ikke å forstå at det finnes andre mennesker som er av ditt kaliber og støtter deg i de idiotiske trådene du lager deg kveld etter kveld etter kveld etter kveld.....Håper du svarer deg selv....

Skrevet

Da var du uheldig lille venn. Vi er 4 stk som bruker frekke Frida Nicket og jeg er ikke Hi.

Skrevet

Tenker at du må få deg hjelp..!

Skrevet

Da jeg meldte meg inn her, måtte jeg prøve med flere nick, fordi de jeg lagde var opptatt. Så skjønner ikke at det skulle gå an:)

Skrevet

Nå blei jeg seriøst litt paff. Det skal jo ikke kunne gå an å ha like nick.. så enten liker du å være litt spesiell å legge inn rare innlegg, eller så må jeg beklage, men om ikke så er du litt psykisk syk..

Og bare et hint, man kan jo se at det er en og samme profil ved å trykke på nicket ditt..

Skrevet

Jævla brødhode, har du noen gang vurdert å la andre logge seg inn med samme passord på samme bruker............Haaaaaaa.....Det nok du som trenger en liten oppdatering tenker jeg.

Skrevet

Da tenker jeg at jeg håper det virkelig er snakk om et gruppenick med flere personer bak, og at det ikke er en stakkar med dissosiativ lidelse som skjuler seg bak nicket;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...