Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Mener du slik som meg? Morsomt vil jeg si:-)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Tenker i grunnen ikke mer enn at jeg HÅPER du har flere nick her inne.. For jeg klarer ikke å forstå at det finnes andre mennesker som er av ditt kaliber og støtter deg i de idiotiske trådene du lager deg kveld etter kveld etter kveld etter kveld.....Håper du svarer deg selv....
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Da var du uheldig lille venn. Vi er 4 stk som bruker frekke Frida Nicket og jeg er ikke Hi.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Da jeg meldte meg inn her, måtte jeg prøve med flere nick, fordi de jeg lagde var opptatt. Så skjønner ikke at det skulle gå an:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Nå blei jeg seriøst litt paff. Det skal jo ikke kunne gå an å ha like nick.. så enten liker du å være litt spesiell å legge inn rare innlegg, eller så må jeg beklage, men om ikke så er du litt psykisk syk.. Og bare et hint, man kan jo se at det er en og samme profil ved å trykke på nicket ditt..
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 Jævla brødhode, har du noen gang vurdert å la andre logge seg inn med samme passord på samme bruker............Haaaaaaa.....Det nok du som trenger en liten oppdatering tenker jeg.
Bunnies by night Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Da tenker jeg at jeg håper det virkelig er snakk om et gruppenick med flere personer bak, og at det ikke er en stakkar med dissosiativ lidelse som skjuler seg bak nicket;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå