Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte dette var rette siden og spørre på!jeg er muligens gravid,ikke heelt planlagt,har ei jente på 14mnd.men nå skal dere høre..ømme pupper i dag,jenta plutelig ikke så interesert i puppen lenger..(i kveld)hmm!,tre dager over ikm,sex mens jeg var fruktbar..ups!neg test på tirs ettermiddag,men venter fortsatt på TR.hadde stikninger i underlivet forrige torsdag,pleier å få det ca en uke før mens,men altså ikke tegn til tanta enda..hva tror dere-noen med samme sympt?;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AKKURATT likt som deg ;) hehe.. bare at min blir 1 år på mandag.. hehe.. og ammer ikke..

har IKM den 4 :)

Men tør ikke teste, ikke helt planlagt her heller.. hehe

Skrevet

Det var litt artig å høre..:-) at andre har det likt mener jeg;-) jeg må vel teste over helga om ikke tanta kommer-litt skjelven ja:-) skummelt!men blir glad om det skulle være en ny spire,hadde tenkt å få flere,men ikke akkurat når..jaja-det som skjer det skjer..hadde tenkt å gifte oss i august,men spørs hvordan det går om det blir oktoberbaby-ser ikke helt for meg bryllup og stor mage;-)

Skrevet

har vel et indre håp om å være grav. jeg også :P

har liksom brystspreng.. og ingen tegn på tanta.. hehe, begynner alltid å spotte 5 dager før, men ikke nå gitt :P

Ville nok hatt bryllupet enten før oktober eller etter, fordi er du gravid nå, har du termin i midten ab oktober ;)

Skrevet

ja-sitter her og det kjennes ut som puppen plutselig er blitt større,kan ikke være melkespreng-det har jeg ikke hatt på leeeenge..;-) tror bryllupet blir utsatt om det er en ny spire på tur;-) ja det er vel noe med det indre håpet;-) men tenkte å utsette familieforøkelsen til 2010..men sjebenen vil det kanskje annerledes!

Skrevet

jaja..nå er det 6 dager siden ikm tror jeg..har hatt ustabil mens før,men vært ganske regelmessig siste måneder.hadde litt stikninger i underlivet for 11 dager siden,men forsatt ingen mens..hmm.ingen sympt heller-hadde ømme pupper lørdagskvelden..!noen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...