Joikaboll@ Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Stakkars lille Linusen vår, han har ingen vinterjakke, for det finnes jo ikke :-) Han må ha str 74-80
Alenemamma :) Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hmm. Skogstad skal vertfall ha fra 1 år og oppover, tror jeg har sett HH også. Bergans begynner fra 4 år, Jeg kjøpte akkurat den Softshell jakken til sønnen min han er 1 1/2 år og den passer:) Med Fleece under er det supert:)
mamarama og lille banan Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Er ikke det best med heldress når han er så liten? Bergans har jakker fra 4 år og oppover. Skogstad har jakker fra ett år og oppover, kanskje du finner noe der? http://www.skogstadsport.no/kolleksjonen/mini-1-6/jakker.aspx
Alenemamma :) Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 jeg brukte/bruker ikkje heldress feks til butikken til bussen til bhg osv? I bhg bruker han heldress men ikkje på småturer da er det vell greiest med jakke?
miapia Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Butikker som selger barneklær har da masse sånt... Og nå er de på salg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå