Gå til innhold

Skulle ønske sambo hadde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sånne sædceller som i Flax reklamen fra Norsk Tipping! Små svømmere med firkløverhode :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da... Ser dere strever... All mulig lykke for framtida!

Skrevet

Takk for det! :-)

Skrevet

hei pfeew

Kjekt å se deg igjen:) Litt synd at det ikke var under andre omstendigheter... Hadde håpet at det klaffet for dere nå. Men husk for oss klaffet det ikke før mnd før vi var lovet å bli sendt videre til utredning av legen...

Men på en annen side. For min del har ikke graviditeten vært noe kjekk til nå. Har bare vært dårlig og gleder med ikke i det hele tatt over å være gravid. Føler at det er noe i veien med meg. Ønsker ikke å fortelle det til folk heller.

De få som vi har fortalt til irriterer meg med spørsmål om hvordan det går hele tiden, noe som gjør meg amper og snappish.

Håper at det klaffer for dere snart og at du får en mer koselig start enn det jeg har fått...

KLEM:D

Skrevet

Hei Icerus!

Hvor langt er du på vei nå da? Trist å høre at du ikke føler deg bra. Har du fått undersøkt hos lege, om alt er som det skal?

Jeg var hos akupunktør forrige onsdag, og skal tilbake på torsdag. Nå venter jeg på eggløsningen. Håper akupunktur gjør susen :)

Skrevet

Sett gubben på sink tabletter! Jeg har blitt gravid to ganger etter å ha gjort det og den ene gangen hadde vi prøvd i to og et halvt år!

Du får det på helsekost butikk.

Sink forbedrer kvaliteten på "gutta"!!!!!

Lykke til=:-)

Skrevet

Takk for tipset! Har tenkt på det mange ganger, men han er ikke så engasjert når det gjelder å putte i seg vitaminer. Han mener det bare er tull. Men, nå tror jeg at jeg bare skal kjøpe sinktabletter til han, så MÅ han ta det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...