Gå til innhold

Barnevogn på ferie????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Kreta(Agia Marina) til våren,har bestemt meg for å ha med vogn til poden,2 1/2 år...flere som fraråder meg dette....Får lånt på hotellet,men det er paraplytriller, det er ikke aktuelt

Tenker at det må være praktisk med en trille som han er vant til,kanshe han tar seg en lur iløpet av dagen osv...ser for meg vi må være i nærheten av hotellet hele tiden hvis jeg ikke har vogn.(det blir kjedelig)

Hva ville du gjort? Råd? Erfaringer?

Hvordan er det når man har med vogn på fly? Regnes den i bagasjevekten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogn regnes ikke i vekten, den sender du som spesialbagasje. Vi har alltid hatt vogn med, supert til barn som blir trøtte og slappe i varmen og solen! Spesielt når vi skal ut og spise på kveldene. Og kos å ha sin egen vogn med dyne/teppe da!

Oooog kan være greit å ha på flyplassen hvis en må vente...

Skrevet

Jeg ville ikke tatt med en vanlig stor vogn hvertfall, mange steder det er umulig å komme frem med en vanlig vogn. Hvis du har en god trille, så ville jeg tatt med den, hvis ikke ville jeg fått lånt en paraplytrille på hotellet.

Skrevet

Hadde ikke vært i tvil. Hadde tatt med egen vogn ja.. Vi reiser hvert år sørover og jeg tar alltid med vogn. Skal til og med ta med til henne som blir 6 i okt. Det kan bli dager der vi vil gå og kikke og da kan det bli langt for små barneføtter, pluss det er kjekt å henge posene på hehe Nå blir vår fort sliten pga alvorlig astma men likevel... reisefølget vårt skal også ta med til sin 5 åring..

Ta med en god vogn du det er mitt tips :) Dere kan risikere å få en trille som dere ikke kan legge ned eller uten kalesje og det er ikke noe særlig. Et så lite barn bør ikke sitte i solen hele tiden... Og nei den regnes ikke i bagasjevekten, men hos norvegian legger du vel inn antall kolli på forhånd..

Skrevet

Ta med vogn, men De andre her tar feil. Den regnes med i bagasjevekta når barnet er over 2 år. Men dere har jo 20 kg per person, så det burde jo holde...

Veldig lurt å ta med seg sin egen vogn, men som noen andre sa her inne, ikke en stor vogn, men trille med kalesj og nedfelbar rygg anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...