Flyfly Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Skal til å sette opp bordplassering til bryllupet vårt.. Problemet kommer med mine svigerforeldre..de er skilt, og min svigerfar har ny partner.. Samtidig er de (svigermor og svigerfar) ikke verdens beste venner.. Hvordan skal jeg løse dette..? Noen med tips og/eller erfaringer..?
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hva med at svigermor sitter med din far og svigerfar sitter med din mor? Og din din ste-svigermor sitter med forloveren til mannen din?
viertre + spire Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Skal selv ha bryllup og har derfor satt meg inn i bordplassering Brudens far skal sitte ved siden av bruden og brudgommens mor skal sitte sammens med han. Brudens mor skal sitte ved siden av brudgommen og brudgommens far skal sitte ved siden av henne. Så da slipper jo dine svigerforeldre å sitte ved siden av hverandre Hvis noen av foreldrene er skilt og har nye partnere skal de plasseres blant de øvrige gjestene
Flyfly Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 ok.. jeg trodde det var vanlig at mine foreldre satt sammen med meg, og hans foreldre satt sammen med han.. ?
*MariDuBedårer* Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Dersom du ønsker at dine gjester skal ha det bra i ditt bryllup, og huske det som et fint og hyggelig bryllup, så anbefaler jeg deg å sette de der de vil ha det best mulig.... Plasser din far og din mor ved siden av deg, din svigermor ved siden av din mann, og deretter din svigerfar og hans kone/samboer ved siden av ham igjen. For all del ikke plasser din svigerfars kone en annen plass. Da skuffer du bare både ham og henne. Og ingen oppnår noe godt ved det. Jeg kan ikke forstå hvorfor de skulle bli plassert i fra hverandre.... hva er hensikten med det? I så fall er det jo mer fornuftig å skille de som ikke lenger kan fordra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå