Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Hvilken bruker dere? Har prøvd Shadowtan ett par ganger nå, men jeg får ikke til å bruke den på meg selv, ser ikke uuuuuut da. Så kan bare bruke den når kjæresten min kan spraye meg, hehe... Han sammenlignet det med å lakkere en bil, haha;) Så det ble et perfekt resultat:o) Så når han ikke er her så må jeg ta til takke med Dove sin selvbruningskrem:) Har ikke tid og tålmodighet, og vil heller ikke utsette huden min for solarium.
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Dove sin blir jeg gul av.. haha.. Når jeg bruker selvbruning så bruker jeg Christian Dior Bronze... Blier jevn pen farge på meg i alle fall:)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Takk for tips:) Kjøper du den i parfymeri eller?
Shabby Cheap Chic Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Ja den er litt dyr, men drøy.... Husk bare og skrubb huden og smøre godt med vanlig bodylotion først.. hehe.. for å unngå skjolder... Blir sånn gyllen og pen med den:)
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Den må jeg prøve ut:) Ja, er viktig å smøre seg først! Har selv dårlig erfaring med "skillpadde hud" hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå