litamora Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Har mistet i tidlig sa (uke 5) i løpet av 2 mnd. Blør etter 2. gang enda, og orker ikke håpe at det går bra, har blødd mensblødning i 2 dager. Lurer på om kroppen min ikke greier dette, men tenker samtidig at det finnes mennesker med adskillig dårligere helse enn meg som har "fått til det". Erfaringer noen? blir så lei meg av dette :-(
Lumuria "gravid" Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 hei,...jeg har uc og skal nå ha mitt andre barn....sleit en god stund med nr 1 men klarte det til slutt...denne gangen har det gått mye bedre....har du snakket med legen din? det jeg har gjort uten lov av legen er at jeg slutter på alt av tabeletter når jeg ble gravid...vet jeg kan gå på dem men føler meg ikke sikker uansett....så jeg er mye dårligere når jeg er gravid enn ellers....men det går for dere også håper jeg....
litamora Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 Hei, har snakket med legen, og hun sier "go" - har sluttet på alle medisiner, og det har gått rimelig bra, men føler at symptomene har forverret seg når jeg har blitt gravid (har bare såvidt rukket å tenke på det da, for har jo mista så fort) - lurer på om slimhinnene generelt i kroppen er så tynne at embryoet ikke får festa seg skikkelig i livmora? Men kan jo hende at jeg bare har vært uheldig og at embryoet ikke har vært levedyktig - og at jeg mista derfor. vet ikke. er bare så berg og dalbane og bli gravid - miste - bli gravid miste... Håper det går bra med deg og magen da! :-) er du langt på vei?
babylove<3 Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Heisann! UC her også. Fikk det når jeg var gravid med nr 2, skal nå ha nr 3 og er 25 uker på vei. Har fått beskjed fra legen om at jeg må forsette med medisinen gjennom hele svangerskapet. Jeg bruker pentasa sachett 2 mg hver dag. Alt ser bra ut på ul:)
litamora Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 så bra at alt vel på ul :-) hvordan var prosessen med å bli gravid?
babylove<3 Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Brukte 5 mnd på å bli gravid, vet ikke om det har med uc å gjør eller at d er en ny far. Blei gravid med en gang på de 2 første.
litamora Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2009 takk for kjapt svar! får håpe at jeg bare har hatt uflaks nå og at det klaffer på neste forsøk. Attpåklatten blir nok litt mer attpåklatt enn jeg hadde tenkt, for å si det sånn. Lykke til :-)
prinsesse stilig Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Hei! Har crohns og sliter selv med å bli gravid. Har kommet så langt at vi har gått til prøverør. Det er ingenting gale med verken meg eller samboer, men vi klaffer tydligvis ikke. Om det har med sykdommen å gjøre eller om at jeg har vært syk under prøving vet jeg ikke. Har nettopp operert og fjernet litt av tynntarmen, så jeg håper at det skal klaffe nå! Vil bare ønske deg lykke til! klem
litamora Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2009 Tusen takk for lykkeønskninger :-) har barn fra før med samme mann, så vet vi klaffer, men hadde ikke uc da jeg ble gravid, har fått diagnosen (og plagene) etterpå. skal prøve med bidronning gele nå tenker jeg, helsekost, og skal visstnok være bra. lykke til til dere også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå