Gå til innhold

Alene på Tenerife - tips til ting å gjøre!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drar alene til Tenerife i morgen. Har en skoleoppgave å jobbe med og litt pensum å lese men er redd jeg kommer til å kjede meg uten guttene mine. Tips til kjekke ting å finne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... vi var en uke på Tenerife med dårlig vær, og fant ut at det var veldig lite å gjøre der. Shopping er mitt beste alternativ.

Skrevet

Når var dere der? Nettopp? Ja, shopping er jo alltids tidsfordriv, får håpe på litt sol :o)

Skrevet

Ikke så mange ideer, men bli bare ikke robbet:-( Det ble jeg da jeg var der alene........kjedelig.

God tur!

Skrevet

Ble du robbet? Hvordan da? Regner med at sjanser for å bli robbet er der uansett om man er en eller flere. Synd for deg. Er det ikke noe kjekt å ta seg til på Tenerife i det hele tatt? HØres jo nesten litt trist ut dette...

Skrevet

Er det ikke der det er den store dyreparken?

Jo, googlet og fant den.

http://www.loroparque.com/ingles/fullpage.html

Jeg var der for noen år siden og det var kjempeartig med alle papegøyene de har, pluss masse andre dyr så klart. Der går nå en dag ihvertfall. :)

Skrevet

Loroparque, ja!

Ellers er det jo plenty med shopping.....Zara f.eks. Og gode kafeer, strender.....ahh.

Vi har aldri kjedet oss! :0) God tur.

Skrevet

Shoppe i santa cruz, gå fjellturer, kose deg med god mat og drikke. Høres deilig og avslappende ut. God tur!

Skrevet

Høres helt fantastisk ut! Jeg hadde brukt tiden til å lese masse bøker og filosofere litt over et glass vin på verandaen :)

Skrevet

Jeg har vært alene på Tenerife og Gran Canaria. Har tatt båten mellom de to og, det tar bare en time eller noe, så det i seg selv er jo en dagstur. Ellers er jeg fan av å reise rundt jeg da; ta bussen og bare se igrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...