♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Drar alene til Tenerife i morgen. Har en skoleoppgave å jobbe med og litt pensum å lese men er redd jeg kommer til å kjede meg uten guttene mine. Tips til kjekke ting å finne på?
~sjiraff~ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Tja... vi var en uke på Tenerife med dårlig vær, og fant ut at det var veldig lite å gjøre der. Shopping er mitt beste alternativ.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 Når var dere der? Nettopp? Ja, shopping er jo alltids tidsfordriv, får håpe på litt sol )
LadyJones Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Ikke så mange ideer, men bli bare ikke robbet:-( Det ble jeg da jeg var der alene........kjedelig. God tur!
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 Ble du robbet? Hvordan da? Regner med at sjanser for å bli robbet er der uansett om man er en eller flere. Synd for deg. Er det ikke noe kjekt å ta seg til på Tenerife i det hele tatt? HØres jo nesten litt trist ut dette...
Grigri m/3 gutter Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Er det ikke der det er den store dyreparken? Jo, googlet og fant den. http://www.loroparque.com/ingles/fullpage.html Jeg var der for noen år siden og det var kjempeartig med alle papegøyene de har, pluss masse andre dyr så klart. Der går nå en dag ihvertfall.
Peoni Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Loroparque, ja! Ellers er det jo plenty med shopping.....Zara f.eks. Og gode kafeer, strender.....ahh. Vi har aldri kjedet oss! :0) God tur.
Brava Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Shoppe i santa cruz, gå fjellturer, kose deg med god mat og drikke. Høres deilig og avslappende ut. God tur!
Let's hear it for the boys! Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Høres helt fantastisk ut! Jeg hadde brukt tiden til å lese masse bøker og filosofere litt over et glass vin på verandaen
Patetica fåkksi Skrevet 31. januar 2009 #10 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har vært alene på Tenerife og Gran Canaria. Har tatt båten mellom de to og, det tar bare en time eller noe, så det i seg selv er jo en dagstur. Ellers er jeg fan av å reise rundt jeg da; ta bussen og bare se igrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå