<3Lykkelig<3 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Ja, spørr på helsestasjonen din. Jeg gikk på mor og barn gruppe her i Larvik sentrum. Nå går vi på åpen barnehage på samme plassen, det er veldig koselig å treffe andre mødre og så snuppa kan leke med barn på sin alder.
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 skal dit på tirsdag, så da kan jeg jo spørre.. hvor i larvik ligger denne åpne barnehagen da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå