Vinden blåser Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 har ikke lyst til å miiiste de!!! men nå har pia fått så vonde tenner så jeg klarer ikke amme mer.. ikke trenger hun det heller,så føler at det er greit nok nå å sakte men sikkert kutte nedover... men har ikke lyst til å gå tilbake til de hudflappene som blir stående igjen...som ørene til en hund,bare at jeg har brystvorter på de... har lyst til å fikse det...liker puppene slik de er nåååå... men silikon høres ikke bra ut..og må opere på nytt etter 10 år? evt så kan man jo ta et brystløft,men da får man jo like store og stygge arr da og... ååh..sutre klage.....
Hogne&Anneli Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 HAHa, kjenner meg igjen der! Jeg er 23 år, født mitt 2 barn, og uten tvil henge bryst når jeg avslutter ammingen av lille frøkna. Fødsel og amming sliter på kroppen! MEN, godt at det er noe å få gjort. Bare synd det koster flesk for nye pupper! Melder meg inn i hengepuppe-klubben!:-D
Vinden blåser Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 ikke sant?? sukk..desverre vil ikke mannen min la meg gjøre noe..knurr.. er min nr to her og... var så fantastisk å få puppene "mine" igjen etter hengepuppefase nr en.. :S sukk
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Hehe, jeg melder meg også inn i klubben!!! Huff... Ikke bra... Men enda godt at han jeg deler seng med er fornøyd med de! Meeen, spørs om det ikke blir pitte litt silikon på meg... Men kommer til å vente 2-3 år, så jeg er sikker på at det ikke blir flere barn. Har to nå, men det blir kanskje en til om noen år...
lÅktiHaUDe Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har tatt brystløft (med liten reduksjon, 1 kg pga nakke og migrene) og jeg er superfornøyd. Fått pupper som en tenåring igjen kniiiis Er ikke alltid jeg bruker BH engang Så jeg hadde funnet et stooort syltetøy glass og skrevet pupper på. Der hadde jeg lagt litt penger i ny og ne, og kanskje om et par år så er du såpass nærme mål at du kan operere deg Jeg kunne gått toppløs på stranden, tviler på at noen hadde sett arrene mine selv om det er et sånt anker fra brystvorten og ned.. Det er ihvertfall absolutt å anbefale MEN jeg har fått litt mindre følelse i puppene og det er jo litt negativt, men jeg hadde uansett gjort det igjen..
Vinden blåser Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2009 så du mener det vil være normalt at arrene ikke vil vises?? er redd det skal bli så stygge arr at jeg vil skjemmes av puppene.. har et mål om et par-tre unger til vi,så skal vente til etter de har kommet til..har ikke lyst til at det skal være bortkastet arbeid hvis dere skjønner ;-) hmm..men kanskje et syltetøyglass ville vært tingen ja... har jo noen år foran meg å spare på da...
gerd Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Signerer mor 75.... forskjellen er at jeg gjorde dette FØR jeg fikk barn. Nå ammer jeg mitt tredje og er stygt redd for at alt er borte når jeg slutter med dette.... Men jeg hadde SUPERPUPPER etter operasjonen da :-)
Anne-B. Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Jeg melder meg ikke inn i klubben med glede, men man har nå engang det utstyret man har. Når jeg er helt ferdig med reproduksjon, så skal de nok få et løft. Så kan jeg gå og glede meg til å få gladpupper, ikke sure bananhengepupper.
Vinden blåser Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2009 er vel ingen som er glade for å ha hengepupper?? krysser fingrene for at min kjære også vil se det positive i det på sikt slik at han kan støtte med ved en evt operasjon om noen år... ønsker ikke å gå med disse hudklaffene til evig tid nei........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå