Gå til innhold

Ang. kjerringråd for å starte fødsel...FØR termin....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har benyttet seg av kjerringråd for å få i gang fødselen FØR termin? Og har det fungert?

Sex har vi jo så klart prøvd, men det funker tydeligvis ikke enda. I går drakk jeg et glass vin, spiste god mat og slappet av, men ingenting skjedde da heller. Regner ikke akkurat med at det skal skje noe, men jeg vil så gjerne. Er møkkalei nå! Og enda er det to uker til termin!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips må bli å holde seg i bevegelse ogg ikke sette seg ned og vente;) Lykke til

Skrevet

spise rå ananas, drikke kanelte, spise sterk mat og ned på knærne for å rett og slett skrubbe badet/toalettet;p

Skrevet

Hoppe i senga :) Det fungerte på meg ;)

Skrevet

Fersk ananas funker bare om man spiser opp mot 7 kilo..

Sex har ikke funka her iallefall.. ei heller sterk taco.. 5 dager til termin..

Heller ikke å skrubbe dusjen, bake og styre osv.

Skrevet

Sex funket ikke her, havnet bare på sykehuset i to dager med store blødninger. Mistet 1 l blod to timer etter sex uten at vannet har gått. Nå 5 dager etter hendelsen har jeg utrolig vondt bare jeg beveger meg og alt føles mye verre nå. Fikk beskjed om at jeg må holde meg unna sex så det var ikke akkurat det vi ville.

Tror jeg skal prøve kanel i morgen så får vi se, men jeg har fått beskjed at det kan skje når som helst nå og jeg er på vent.

Skrevet

Det er ikke bevist at noen av kjerringrådene funker uansett. Så hvis de funker kan det være tilfeldig, eller at de faktisk virket på deg... Har prøvd det meste, er i dag 1 dag overtid.

Skrevet

8 dager på overtid, prøvd alt opptil 3 ganger ingenting virker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...