Stort pepperkakehjerte Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Lurer.............. Mens hjerte mitt blør!
Full house Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Hva jeg tenker? Kan vel ikke tenke noe spesifikt om damen når jeg ikke vet hva som har skjedd. Er jo 1000 alternativer her.
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Nå som det viser seg at barnet ikke var utsatt for vold og at det var pakket inn i et teppe før det var satt fra "forsiktig" fra seg, så tenker jeg at dette må ha vert en fortvilet jente/dame i en forjævelig situasjon som ikke så mulighetene i selv.
Solbollatilmamma Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Det er jo ikke så mye som er sikkert for øyeblikket, men hele situasjonen setter jo temmelig sterke følelser i sving. Det jeg lurer mest på er hva moren til den døde babyen tenker nå.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes uendelig synd på henne, og håper at hun har noen som tar seg av henne. Eventuelt at hun melder seg og får hjelp.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Jeg synes ufattelig synd på henne, og håper hun får all hjelp og støtte som hun trenger fremover!
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 At hun må ha vært i en helt vannvittig desperat situasjon. Stakkars menneske.... Håper virkelig hun får den hjelpen hun trenger!
Leon+Ava Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har delt følelser. På en måte tenker jeg at hun må ha hatt det jævlig siden hun valgte denne løsningen MEn på den andre siden Hun har jo veldig mange alternativ enn å la ungen i en teppe og i en cubus pose!!!! Jeg for vondt i hele kroppen av å tenke på det lille barnet som var forsvarsløs og kanskje døde av kulda langsomt...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 Synes det er helt forferdelig å tenke på at noen kan gjøre noe sånt mot en så uskyldig liten skapning.. Men det sier jo kanskje noe om hvor syk eller desperat hun er da. Tenker at det kanskje kan være ei veldig ung mor, som evt har skjult det for alle sammen.. Men kan være veldig mye annet også.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tror at moren er både ung og enormt fortvilet. Jeg la merke til en ting, og det var at babyen var svøpt inn i tepper, akkruat som for å varme det og beskytte det mot vinterkulda. Synes det var så enormt trist hele greia, og jeg gråter nå mens jeg skriver dette....
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #11 Skrevet 1. februar 2009 Om barnet levde og morens tanke var at noen skulle finne barnet å ta vare på det, ville jeg satt det på trappen til noen og ringt på. Gjemt meg bak en busk for å se at noen tok barnet inn. Det er uansett så utrolig tragiskt det som skjedde med den lille, at jeg orker egentlig ikke tenke så mye på moren. Uansett grunn for at hun gjorde det hun gjorde, så er fremdeles lille jenta død ( Stakkars liten!! Men jeg håper at moren satt jenta der hun satt henne, i håp om at noen skulle finne henne å ta vare på henne. Ikke bare for at hun skulle dø. Om hun ikke var død allerede. Noe jeg egentlig håper på, at babyen sovnet stille inn i sin trygge lille hule i magen.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #12 Skrevet 1. februar 2009 Jeg tenker dette er en kvinne som har det veldig vondt. Dette er jo en tragedie, også for kvinnen uavhengig av tanken bak hendelsen. Jeg håper virkelig hun kan få hjelp av noen! Stakkars kvinne.. Dette er noe som kommer til å prege henne for resten av livet.. (antar jeg) Trist at slikt skjer! for både mor og barn.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #14 Skrevet 1. februar 2009 Jeg synes oppriktig synd på moren til barnet. Uansett hva som har skjedd, er det en tragedie, og hun vil måtte betale for dette resten av livet i form av div etterreaksjoner, anger, sjokk, skam osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå