lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 er i uke 34 og magen begynner å bli ganske så stor merker jeg, så i går så tenkte jeg at det var på tide at jeg måtte stusse litt nedentil... men det var lettere sagt enn gjort gitt.. ikke ser jeg ned lengere, ikke er det lett å komme til heller med den magen.. så etter hvert så så det jo ut som jeg hadde tatt en kniv og kuttet meg opp.. blødde jo som en foss jo... så sa til typen i går at NÅ klarer jeg ikke å stusse det selv lengere så heretter får han leke seg litt.. kanskje jeg slipper å få så stort blodmangel hihihi... Noen som har tips til åssen man kan klare dette selv uten å kutte seg sååå jæævli
hæppisnæppi<3 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Synes du skal la gubben gjøre det jeg!!! Det er ganske behagelig å slippe selv...
Lilletrille med to jenter Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Hihi.. Husker det var rene risikosporten sist... Kommer nok snart der igjen:)
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 jupp det ER en risikosport hehe... Ja kanskje jeg bare skal la typen gjøre det. så slipper jeg den byrden
3xMamma :) Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 Dattera mi spurte her om dagen: Mamma, kan du ikke se tissen din? Nei det er ikke lett. Jeg er glad det ikke er sommeren...
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2009 hehe så søte unger kan være.. ja jeg er også glad det ikke er sommer gitt
LineBA Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Er i uke 32 og leker også blindebukk... De få gangene jeg klarer å få til en dusj pga full bekkenløsning - det er litt av et prosjekt!! Men jeg synes jeg får det ganske greit til - oppdaget at det er mindre fare for kutt hvis jeg holder forsiktig på selve hodet på barberhøvelen! Da kan jeg styre den bedre, og slurver ikke rundt på samme måten... Lykke til:-) Husker fra forrige gang at jeg ble nesten lykkelig da jordmor tok fram barberhøvelen og fortalte at "her må vi nok ta litt bort" med en alvorlig mine - jeg ba henne ta alt sammen med det samme! Da hadde jeg ikke klart det selv de siste par månedene...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har fått tillatelse til å prøve med sambos barbermaskin - hvis det funker så kjøper jeg meg en egen trimmer Orker ikke bruke 1000kr på det hvis jeg bare år inngrodde hår da, så skal prøve i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå