Gå til innhold

Linn Skåber morsom??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri ledd av henne, synes hun er slitsom - ler for mye av seg selv.

 

Hun ødlegger faktisk nytt på nytt for meg...

 

Godt man kan skru av ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke hun er morsom i det hele tatt.

 

Enig med du!

Skrevet

Jeg synes hun har kommet seg veldig og funnet sin "egen stemme". Spiller litt mye dum blondine, men hun kan virkelig treffe:) Vi har vel alle jobbet med en sånn.

Skrevet

Blir det en person sier mindre morsomt, om personen ler?

Jeg har aldri sett nytt på nytt, men ja, jeg synes Linn er morsom i det jeg har sett av henne.

Skrevet

Det jeg mener med at hun ler av seg selv er at hun knekker sammen selv om det ikke er morsomt.

 

Men folk har forskellig humor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...