Gå til innhold

mmmmmh fruktsalat:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal bli digg! er så sugen på noe hele tiden.... er så lei av gomlingen av alt mulig...

 

så nå tok jeg et eple, en pære, fersken, banan og noen druer og har laget fruktsalat:)

 

har også litt krem stående så dette skal bli nam!!!

 

litt sunnere enn godiset som frister hele tiden... jaja, kremen i seg selv er ikke det beste.. men litt er da lov;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det fristet ja..og det er det ikke mye som gjør for tida.

Jeg pleier å ta fruktsalaten sammen med yoghurt (matyoghurt eller tyrkisk yoghurt) og litt honning. Super godt!!

=)

Skrevet

ah, var virkelig godt:) tok bare en av hver frukt, utenom banan, der brukte jeg to... elsker banan i slike salater! og det ble virkelig mye, så har ivertfall ut morgendagen;p hehe

Skrevet

Ellers er vaniljekesam et godt alternativ for de som liker det. Litt magrere er det iallfall. Men, jeg er enig med deg, det er lov med litt!

 

Hørtes deilig ut med fruktsalat, så tror iallfall jeg må skrelle meg en appelsin i det minste:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ det fikk jeg sååååå veldig lyst på...

 

Kan jeg komme på besøk?

 

Jeg som egentlig ikke liker frukt!

 

Elsker frukt nå..

Skrevet

Ååh, nam! Det frista!!

Tror jeg må kjøpe inn litt mer frukt, nå har jeg bare epler :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...