cherry coke Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 1. espresso 2. americano 3. svart kaffe.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Filtermalt til hjemme bruk? Evergood, lukter så godt
kanskje, kanskje ikke... ;-) Skrevet 31. januar 2009 #6 Skrevet 31. januar 2009 Åh, det finnes så ufattelig mye god kaffe! ;-) hehe....... Er veldig glad i Kaffebrenneriets og Kaffepikenes kaffe generelt........ Liker mørkbrent kaffe til trakter og presskanne best til hjemmebruk, eller feks Malabar til kaffemaskin.... Skal jeg ha en kaffe å ha med meg eller sitte på kafe, så går det mye i doble latter.... med eller uten sirup.... Er også glad i dobbel americano....... Ja, jeg elsker kaffe! hehe
frk Nilsen Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Dromedarkaffe til fest og Zoega til hverdags :-) Presskanne eller espressokanne
Mor til 3 søte små:) Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Friele! Ingen over - ingen ved siden,he-he
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 coop sin og den gule på Bunnpris(filtermalt)og ja jeg er en skikkelig kaffekjerring:)helt avhengig,spesielt på morgenen:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 31. januar 2009 #10 Skrevet 31. januar 2009 Traktekaffe- Friele frokostkaffe Ellers bruker vi nespressokaffe til alt annet, som latte,cappuchino,espresso osv.
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #11 Skrevet 31. januar 2009 Latte og vanilla. Er ikke så glad i ordentlig kaffe. Er ikke blitt så voksen enda.
Brava Skrevet 31. januar 2009 #13 Skrevet 31. januar 2009 Lavazza til espresso Blå java til presskanne
3rOK Skrevet 31. januar 2009 #14 Skrevet 31. januar 2009 Bruker for det meste Kjeldsbergs sin her hjemme og vi får ALLTID skryt for at vi har så god kaffe. Men på cafe bestiller jeg som regel caffe Mocca!
chrisallic Skrevet 1. februar 2009 #15 Skrevet 1. februar 2009 Starbuks uten tvil,ingen over og ingen ved siden:-)
vuosttas Skrevet 1. februar 2009 #16 Skrevet 1. februar 2009 Friele!! Men kaffen selges i "feil" butikk, derfor blir det mye Evergood:/ Er jeg først på Ica el Rimi så hamstrer jeg.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. februar 2009 #17 Skrevet 1. februar 2009 Enig med mayaya, spes den fra Rombouts.
~sjiraff~ Skrevet 1. februar 2009 #18 Skrevet 1. februar 2009 Farmer's coffee - Max havelaar Kjempegod! Har faktisk fått flere kommentarer fra storkaffedrikkere, om at dette er en veldig god kaffe.
* 5 om dagen * Skrevet 1. februar 2009 #19 Skrevet 1. februar 2009 her hjemme går det i friele,men liker aller best evergood. den beste kaffen får jeg hos svigermor, god gammeldags kokekaffe..på evergood.
Koseklompen Skrevet 1. februar 2009 #20 Skrevet 1. februar 2009 Evergood Blå Java Kaffe Latte med Irish Cream Sirup Kaffe Mocca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå