Babyonboard ;-) Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 I høst var Thailandsferie absolutt i tankene, men så fikk jeg noen veldig store uforutsette utgifter... og dermed skrinla jeg alle Thailandsferieplaner! I forrige uke var jeg hos tannlegen fordi jeg hadde mistet en fylling. Hadde mistet en fra før også... Jeg må ha TO nye kroner!!! Svarte...... En koster ca. 5500,- Og så tenkte jeg at nå kan jeg like gjerne reise til Thailand, og få ferien med på kjøpet med de dumme to kronene! Der koster en krone ca 2000,- MEN så er det noe som heter VAKSINE!!!! Og lille snuppa må visst ha Hepatitt A... Og den må man ta EN MÅNED før avreise mener jeg å ha funnet ut! Argh.... Noen som vet noe om dette?
Karomamma Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Nei, ha'kke peiling! Men jeg ville bare si at jeg synes Thailandstur høres ut som en KNAKENDE GOD IDÉ!!! Med eller uten tannlegebesøk
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Argh........sånne utgifter er så utrolig irriterende, men akk så nødvendige. Aner ikke noe om verken kroner eller vaksiner til Thailand, annet enn at det er en hel haug. Det jeg vet noe om derimot, er at jeg regner med deg den 25.april!!! Med eller uten tenner og vaksiner:-))) Du er med eller?
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 usj da. Håper du finner ut av dette og setter deg på flyet ;o)
Babyonboard ;-) Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 Jepp jeg er med!! Forhåpentligvis MED tenner :-)))) Er det noen som sjekket noe ang pris? Vi må kanskje gjøre som sist og booke oss inn der selv?
Karomamma Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Jippi, det blir kult!! MSB har bestilt rom til alle som hadde meldt seg på i tråden. Hvis ikke du hadde gjort det eller sto som "kanskje", må du sende henne en PM SNAREST asså
♥Snulder Skrevet 2. februar 2009 #7 Skrevet 2. februar 2009 Uforutsatte utgifter er noe herk!!! Da er det bedre med store planlagte utgifter - sånn som freksempel en ferietur til Thailand;=D
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 HAHAHA, eller planlagte utgifter til SPA fårrsempel
Babyonboard ;-) Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. februar 2009 And åff to the bank I go...... Spa er et must!!! ;-D
Karomamma Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Da kan du jo le hele veien til banken! Er det ikke det de gjør? Well, uansett er du forberedt til gamlehjemmet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå