Gå til innhold

Jeg har fått meg tatovering!! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kul den var:)

Har også lyst på navnet eller initialene til lillemor et eller annet sted på kroppen, men har en som jeg tok for over syv år siden som jeg enda ikke er helt venn med. Enda det bare er et pittelite tegn:)

Skrevet

Tusen takk :)

Ja du får bruke litt tid på om du skal ta eller ei, det er jo tross alt på kroppen resten av livet.

Vet at jeg aldri kommer til å angre på denne tatoveringen siden det er navnet til dattera mi.

Det var vondt, men virkelig verdt det, kommer nok til å ta flere senere, men vil ha tatto en plass der man kan skjule den ;)

Skrevet

må bare ikke få for mange unger da ;)

ende opp med 7 navn oppover ermene ;-)

Skrevet

Hehe heartbeat <3

Har ikke tenkt til å ha så mange unger, er alenemor så er bare snuppa og meg.

Om jeg noensinne får flere finnes det andre steder å ha tatoveringer ;)

Skrevet

Takk :D

Den kostet 1800kr mye pga det tok 1 time pga mye små detaljer som ble til imens han lagde tattoen.

Hjertet ved slutten av h èn var min ide :) også kostet jo den hvit leggingen i bokstavene og skyggeleggingen.

Men jeg er uansett fornøyd med tattisen og han var dyktig så da er det greit at det kostet litt.

Sjekk ut www.contrast-tatto.no

Skrevet

hehe..

har lekt med tanken om navn jeg og skjønner du..

men tror jeg skal vente å se hvor mange unger vi ender opp med først... ;-)

kan ikke bare tatovere inn ett navn liksom..... :)

men det var fint altså... ;-)

Skrevet

Hadde ikke villet hatt tatovering på en slik plass jeg, hadde irritert meg at den ble så synlig. Men det viktigste er jo at du er fornøyd!

Skrevet

Alle er vi forskjellige og godt er det, jeg vil ha den der, men blir ikke noen flere rundt på armene.

Vil heller ha det på skulderen eller under truse kanten så det ikke syns så godt om jeg vil ha flere tatoveringer senere :)

Skrevet

Den var kjempe flott

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...