Gå til innhold

10*13 eller 10*15? Digitalbilder..Hva bestiller dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha de i album.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10*13 er vanlig format ala gamledager

10*15 Er widescreen

Så det kommer an på kameraet, men oftest går det automatisk.

Skrevet

Det er foresten fint plass til 10*15 i vanlige album.

Skrevet

Speilrefleksen min gir 10*15, mens kompaktkameraet gir 10*13. Rota det til en gang og det ble KAOS, for å si det sånn... :-o

Skrevet

Det var rart.. Det gamle kameraet mitt med film fikk jeg 10*15 av. Og når jeg skal bestille fra eurofoto fra digitalkameraet mitt så kommer 10*13 automatisk opp. Får ikke til å hurtigendre det heller. Slitsomt å endre manuelt på 749 bilder.. Noen som vet hvordan jeg hurtigendrer dette?

Skrevet

Jeg har speilrefleks.

Skrevet

jeg ville egentlig tro at det automatiske var riktig da, men.. hmm.. vanskelig. kanksje ringe dem på mandag?

Skrevet

Ja det er bare det at jeg tror ikke jeg tør vente for eurofoto har gått over til ta ta betalt for å lagre bilder. Så jeg er redd de sletter bildene mine og så kom jeg til skade for å slette noen bilder som jeg ikke hadde brent til cd ennå! Så jeg må bestille cd og.. :/

Skrevet

Betalt? Oi, det visste jeg ikke, har jo alle mine bilder lagret der jeg.. :-o

Men jeg kjøper også fra Eurofoto da, det er de som har gitt meg de målene jeg sa isted...

Skrevet

Vi vil at lagring av bilder skal være gratis for deg som handler hos oss. For å få til dette, og for å gi deg best mulig priser også i 2009, vil vi fra nyttår innføre en liten avgift per mnd (kr. 15,-) for de av våre brukere som kun benytter Eurofoto som en lagringstjeneste.

Du som handler vil altså fra nyttår automatisk få gratis, ubegrenset lagring i 12 mnd fra siste kjøpsdato.

Dette sto i mail jeg fikk fra dem i desember.

Skrevet

Åja :) Men jeg kjøper jo litt nå og da, så da er det vel gratis da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...